Toon posts:

Computer ziet Pioneer DVR-108 als DVR-MCC!?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb een tijdje lopen zoeken op allerlei forums en internetsite's maar kan niks over mijn probleem vinden:

ik heb sinds kort een Pioneer DVR-108 (die had ik besteld), heb deze gekocht omdat ik er veel positieve verhalen over gehoord had.

alleen ik heb hem nu in m'n pc en Windows ziet het apparaat als DVR-MCC, ik dacht eerst dat dit misschien aan drivers o.i.d. lag maar als ik drivers of firmware download dan vinden ze het apparaat niet :?

Voordat ik hem erin zette heb ik even gekeken op de sticker die erop zat en daar zag je bijna niet aan, op een een klein woordje van "Pioneer" na, is dit normaal of heb ik gewoon een verkeerder brander gekregen!?!?

Zou iemand mij kunnen vertellen of dat ik een verkeerde brander thuisbezorgd heb gekregen of dat iemand een andere oplossing weet?

Alvast bedankt !

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2005 14:41 . Reden: "spelfout" ]

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-03 09:27

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Ik denk dat je het beste hiervoor bij pioneer kan zijn. Ik zou ze even een mailtje sturen. Neem aan dat hun dat het best weten.

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de tip :)

heb dus even met Pioneer gebeld en het schijnt dat de Pioneer DVR-MCC alleen wordt verkocht in Duitsland.

het apparaat is bijna hetzelfde als de DVR-108 maar wordt op de duitse markt verkocht als de DVR-MCC

Ik heb nu een mail gestuurd naar die winkel waar ik hem heb besteld, wil toch de DVR-108 hebben :*)

er schijnen toch een paar verschillen in te zitten

hopen dat ik toch nog de DVR-108 krijg _/-\o_