Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[98se] Dubbele aanhalingstekens

Pagina: 1
Acties:
  • 140 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Karoma
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-08 10:21
Hallo iedereen

Ik heb een probleem met het typen:
Als de aanhalingstekens in typ (" ') dan tekent windows er twee i.p.v. een. Dus ' wordt '' . Wie weet een oplosing, ik gebruik win98 SE. Dit alles gebeurt nog maar sinds een paar dagen en in die tijd heb ik niks nieuws geinstalleerd.

Ik heb al geprobeert de drivers van het toetsenbord opnieuw te installeren maar dat had geen effect. (er staan nu drivers van een standaard internet-keybord op) Verder ben ik het hele configuratie scherm bijlangs gelopen (ik heb ook tweak ui) maar ik kon er niks tussen vinden.

@Elevator --> Ik hoop dat dit beter is, ik zou zelf verder niet weten hoe ik dit moet oplossen.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Je hebt dit bekeken: Windows Operated Systems - FAQ ? :)

• Karoma
Ja, ik heb niks kunnen vinden.

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Landinstellingen en toetsenbord indeling wel goed staan ?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Heb je op dat moment de caps lock aan of wellicht de shifttoets ingedrukt? Check ook of je toetsenbord en land op US internationaal staan :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Karoma
De landinstellingen zeker, en in het config --> toetsenbord menu heb ik ook niks nuttig kunnen vinden. (herhalings snelheid ook heel laag gezet maar dat werkte ook niet)

Ik gebruik ook niet de shift of capslock want als ik shift + ' krijg ik dit --> "" Dus die zijn ook dubbel.

[ Voor 26% gewijzigd door Karoma op 27-01-2005 14:48 ]

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:05

franssie

Save the albatross

komt dit voor in je dosbox, in Word of gewoon overal?

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• Karoma
Het gebeurt overal. Zou mijn toetsenbord misschien stuk zijn?

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:05

franssie

Save the albatross

zou kunnen, maar dan zou je ook bij andere letter een probleem hebben.
heb je nog een tweede pc of keyboard om te ruilen en zo te testen?
En heb je 'm misschien op international staan? Dus ' toetsen en dan een spatie al geprobeerd?

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• Karoma
Als ik dat doe dan krijg ik dit: '' dus gewoon een dubbele plus een spatie. Ik heb hier alleen maar een apple toetsenbord.

[ Voor 25% gewijzigd door Karoma op 27-01-2005 15:00 ]

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Lijkt me dan toch dat dat keyboard niet aan de vs-international standaard voldoet.
Kwestie van de goede indeling vinden dus.

[ Voor 21% gewijzigd door KillerAce_NL op 27-01-2005 15:19 ]

• Karoma
Ik bedenk me net dat ik laatst wel een keylogger heb geinstalleerd. Zou het hier aan kunnen liggen?

• Karoma
Ok, het probleem is opgelost. Het was de keylogger, iedereen toch bedankt voorde moeite.

• Upsal
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-08-2024
Karoma schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 15:24:
Ok, het probleem is opgelost. Het was de keylogger, iedereen toch bedankt voorde moeite.
Goed dat je het even zegt, ik had net hetzelfde probleem en wist niks ervan af dat ik een dergelijke spyware keylogger op m'n installatie had staan, nu gescanned met Hitman Pro en als het goed is, is de troep eraf omdat ik nu normaal kan typen...
Pagina: 1