Toon posts:

2 DVD's op 1 DVD

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 2 dvd's thuis die ik samen op 1 dvd wil zetten zodat je dmv een menutje kan kiezen welke DVD je wilt bekijken.

Nu heb ik beide dvd al naar mijn HDD geript als .ISO bestanden en als .VOB .IFO en ,BUP ze staan er dus 2 keer op voor de zekerheid.

Maar nu wil ik dus beide DVD's (2 gyg per stuk dmv shrinken) op een dvd zetten met een keuze menu. Weet iemand hoe ik dit voor elkaar kan krijgen??

Ik werk met Nero Burning ROM 6.3.1.17 en beschik over het programma Unlead DVD & CD picture show.

Echter als ik het met DVD&CD picture show probeer om een movie toe te voegen kent hij de genoemde bestands-extensies niet!

Ik heb op forum al rondgekeken maar kjan het helaas niet vinden.

Bij voorbaad dank... _/-\o_

• Dr C
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-03 18:50

Dr C

met C en CK

Friends toevallig? :)

Ignorance is bliss!! (- The Matrix)

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-03 07:19

lordsnow

I know nothing

Kan zoiets niet met DVDlab? (meen ik mij -heel erg vaag- te herinneren).

Verwijderd

Topicstarter
Nee, geen friends! Sorry...

• Mizitras
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
nou, je kan is met een ander authoring programma proberen misschien ?
Eventueel als je wat 'tijd' hebt, effe gauw via D.I.K.O converteren, en dan maak je er nadien één VOB, SUB, etc...-bestanden weer van.

"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"

• drfruit
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Met TMPGEnc dvd author kun je dvd-mappen importeren en er dan een menuutje omheen bouwen. Niet erg geavanceerd, maar het zou moeten werken.
Een andere optie is met Dvdrebuilder de twee hoofdfilms combineren en in een nieuwe dvd-map opslaan, en dan met een ander programma (ik geloof het al eerder genoemde DvdLab?) een menu bouwen, maar dat is nogal ingewikkeld.
Pagina: 1