Toon posts:

[2003] Log bestanden

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste allemaal,

Kan ik ergens in Windows 2003 server log bestanden vinden van wie wanneer heeft aangelogt en hoe lang ???

Server draait als domaincontroller.

eventueel ook wat hij heeft geopend :P

Bvd Jurian

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2005 14:38 ]

Verwijderd

event viewer

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

jurian,

Op GoT verwachten we meer van een topic dan je hier mee laat zien, de precieze eisen aan een topic kan je lezen in de diverse faq's en policies (o.a. Registratievoorwaarden en faq), maar de belangrijkste puntjes zijn:
  • Een goede topic titel die je probleem volledig omschrijft en waarin het os vermeld staat.
  • Een duidelijke probleem/vraagstelling die duideijk maakt wat je vraag is, en alle relevante informatie bij geeft. Heb je bijvoorbeeld een domain, of een standalone PC?
  • Een overzicht van wat je zelf al geprobeerd en zelf al gedaan hebt om je probleem op te lossen. Waar heb je bijvoorbeeld al eens op gezocht en wat heb je al eens geprobeerd?
Pas jij nog even je topic start aan aan bovenstaande eisen :)

Verwijderd

Topicstarter
Ben een lake met windows 2003 8)7

Dus zou ik graag weten wat de mogelijkheden zijn behalve event viewer

Bvd

Jurian

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 14:37:
Ben een lake met windows 2003 8)7

Dus zou ik graag weten wat de mogelijkheden zijn behalve event viewer

Bvd

Jurian
wij hier op Got doen altijd eerst zelf wat onderzoek voordat we een topic openen. Als je gaat zoeken op ons forum vind je zat info. deze vraag is namelijk al vele malen voorbij gekomen.

Dat je een leek bent is oke, maar dan zul je je er toch echt zelf in moeten verdiepen. GoT is geen helpdesk die je alle mogelijkheden stap voor stap voorkauwt.

Met [search=account gebruik monitoren] of [search=in en uitloggen monitoren] kom ik al heel wat tegen. Lees ook Registratievoorwaarden en faq nog eens goed doo, hierin wordt je denk ik snel duidelijk hoe ons forum in elkaar steekt. Ik sluit dit topic.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.