te veel aanhalingstekens

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

• Karoma
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06-04 20:13
Hallo iedereen

Ik heb een probleem met het typen:
Als de aanhalingstekens in typ (" ') dan tekent windows er twee i.p.v. een. Dus ' wordt '' . Wie weet een oplosing, ik gebruik win98 SE. Ik heb al geprobeert de drivers van het toetsenbord opnieuw te installeren maar dat had geen effect.

• HHoltman
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-05-2022
Shift loslaten :?

• wvdburgt
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-04 00:27

wvdburgt

MacOS all the way baby!

doe je de toets langs de enter met ' en " erop met shift tegelijk? krijg je " als je alleen die toets drukt? want als je shift en dan die toets doet dan krijg ik ook " . hopelijk duidelijk:)

AMD Ryzen 5 7600X | Asus Prime X670-P | Corsair Vengeance 2x 16GB DDR5 PC5200 | XFX Speedser MERC 310 AMD 7900 XTX| http://wvdburgt.nl

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Karoma,

Dit is toch nie echt wat we verwachten van een topic op GoT - ik mis namelijk een aantal zaken die we wel belangrijk vinden :)

Zo is het op GoT verplicht dat je een topic titel kiest die je probleem omschrijft, en daarnaast ook nog eens de Windows versie bevat (zie hierover de Windows Operating Systems Policy bovenaan dit forum),

verder vinden we het interessant als je je probleem duidelijk omschrijft (dat heb je wel gedaan), maar ook alle relevante informatie er bij geeft (sinds wanneer, op welke keyboard instellingen staat je PC, en dergelijke).

Dan als laatste is het ook erg belangrijk dat je zelf inzet toont, oftewel - geef aan wat je zelf al geprobeerd hebt om je probleem op te lossen.

Omdat je topic aan geen enkele van deze eisen volledig voldoet, ga ik je topic sluiten - kijk even in de Windows Operating Systems FAQ ofdat je oplossing daar niet in staat, lukt het dan uiteindelijk toch niet, open dan gerust een nieuw topic wat aan bovenstaande eisen voldoet.

Dit topic is gesloten.