Toon posts:

[Firefox] Bookmarks tabbed weergeven?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Even een vraagje over Firefox, ik heb mijn bookmarks geconverteerd van Opera naar FireFox, heel handig allemaal alleen heb ik even een vraagje waarvan ik hoop dat iemand een goed antwoord heeft namelijk in Opera werd bij hele lange lijsten een lijst in stukken gehakt waarbij je dan met een peiltje naar voren het ding nog verder kon openklappen.

In Firefox echter is dit 1 hele lange lijst waar je moeizaam doorheen kan strollen met naar boven en beneden. Ook zijn ze niet meer gealfabetiseerd. Weet iemand hier een leuke extension voor of een manier dit te veranderen?

Ik heb gezocht maar kon niks vinden. Alvast bedankt!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:40

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Om het op zijn minst in alfabetische volgorde te krijgen, kan je gewoon in de bookmarks met je rechtermuisknop klikken en dan 'Sort By Name' selecteren.

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Mappen aanmaken?

• 1st_Ro
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-01-2022
Mappen maken lijkt mij het meest logische ja (zoals hierboven al vermeld). Je zal dus zelf een beetje moeten gaan organiseren vrees ik.

Verder kan je de bookmarks sorteren via Bookmarks > Manage Bookmarks en daar dan View. Daar kan je dus sorteren op verschillende manieren, hoe jij het het prettigst vindt. :)

edit:

Kon het niet laten even wat te proberen, maar je kan dus ook folder in folders maken! Wist ik ook niet eens ;)

[ Voor 18% gewijzigd door 1st_Ro op 27-01-2005 15:38 ]

• cavey
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-06 07:23
je kan zelfs ook nog die folders op die personal bar neer zetten en zo weer verder door klepperen (beetje ala die RSS/live bookmark feeds op je personal bar).

ach ja :) Als je al zoveel bookmarks hebt dat het niet eens meer in 1 dropdown list past, zul je toch echt wat moeten gaan organiseren.

Doe je jezelf meer plezier mee dan dat je door 10 open-klappende-pages heen moet steppen op zoek naar je bookmark :P