Toon posts:

[EL] Eigen toetsenbord bouwen

Pagina: 1
Acties:
  • 64 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey hallo,

Euhm ik heb dus als opdracht op school om iets via een interface te kunnen besturen. We moeten iets maken dat je in 1 van de poorten (usb/ps2/lpc etc etc) kan stoppen, en dan software maken die daarmee kan communiceren. En dan in die software iets maken zodat je iets anders (bijv een mediaplayer) kan besturen. Een soort van afstandsbediening met een draadje dus.
Nu was het mijn idee om een "shortcut pad" te maken. Met alle veelgebruikte keybinds zoals: CTRL+ALT+DEL oif ALT+TAB enzenz. Hoe moet ik dit nu gaan aanpakken? Wat heb ik hiervoor nodig en hoe moet ik het gaan doen? Zou erg fijn zijn als iemand mij hiermee kon helpen want ik heb wel beetje gegoogled en hier rondgekeken, maar kon niet echt veel vinden hierover.

Het is de bedoeling dat het een soort kastje word, met knoppen erop en dan een draadje die je in je cpu stopt... Allemaal zelfgemaakt...

Als je nog meer wil weten zegje t maar.

Alvast bedankt!

Rik Vonk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Huiswerktopics, prima. Maar niet zonder dat je zelf ook maar met iets komt. Nu komt het over alsof we het allemaal zelf mogen flikken. En da's niet de bedoeling, jouw opleiding door iemand anders laten afmaken. Zo leer je nooit iets ;)

Hint: raadpleeg je schoolboeken, je klasgenoten en je leraar. Daar zijn ze tenslotte voor :Y)

Dit topic is gesloten.