Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bluetooth]mycom dongle + mycom headset icm skype

Pagina: 1
Acties:

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-11 18:00
Ik heb een BT dongle en headset. Beide van Mycom. Nu wil ik gaan skypen met deze combinatie. Op zich niet zo moeilijk. De Widcomm drivers ondersteunen voice gateway enzo en de headset, tja das een headset. Dus die gaan elkaar zo vinden en geen probleem. Maar de headset wordt dus niet gevonden door de computer... Terwijl mijn 06 hem gewoon meteen vind...

Zie ik nou gewoon iets over het hoofd? Of zou die dongle het toch niet ondersteunen?

Windows XP Pro NL SP1
Widcomm BT drivers voor de dongle
Mycom BT headset

Verwijderd

hallo ik heb dus pcies hetzelfde probleem, ik heb ook de mycom headset, wordt door mobiel prima gevonden maar niet door de pc, wat moet ik doen?

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-11 16:26
waaorm heb je de widcomm drivers gebruikt ?
volgens mij werd vanaf sp1 bluetooth apparaten vanzelf door windows gezien ( drivers etc.)
en anders kun je ff proberen met SP2 en dan zonder drivers.

• 0fbe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-11 07:16
Kijk hier eens
VoIP mogelijk met een bluetooth headsetje voor gsm's?

[ Voor 69% gewijzigd door 0fbe op 26-02-2005 19:09 ]

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03:06

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Kijk ff wat je bij 'my BT services' ziet staan, ik heb o.a. audio gateway en headset, echter pas nadat ik met mijn BT headset had gepaird.
Om mijn headset te herkennen liet ik hem z'n ID uitzenden, waarna de dongle hem vond (Widcomm 1.4.3.4).
Overigens kun je niet tegelijk de headset met foon en pc verbinden, foon en headset tegelijk met je pc kan wel ;)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Explorer V3 200l coil. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW met standaard radiatoren

Verwijderd

ja het lag aan de headset dat hij hem niet vond, ik ben nu terug gegaan en heb nu een andere gekregen, die van 10 pleuro duurder maar dies wel een stuk chiller, me mobiel en computer vinden hem direct en hij ziet er wat netter uit ;) :P
maar igg bedankt voor de reacties
Cya daaf
Pagina: 1