Toon posts:

Goeie Videokaart voor multimedia pc..

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ben bezig een mooi multimedia pctje in elkaar te zetten, mischien draaiend op media center. Maar mijn vraag is wat is op dit moment nu een betaalbare goede videokaart. De computer wordt puur gebruikt voor multimedia(ontwerp) en af en toe wat spellen spelen. Hierbij zullen er niet de nieuwste spellen worden gespeeld, maar voorbeeld van spelletjes die gespeeld zullen worden zijn b.v. battlefield, sims2 dat soort spellen eigenlijk.

Iemand tips? En andere tips voor een goeie multimedia pc zijn uiteraard ook welkom...

Verwijderd

Zou je niet eerst zelf proberen uit te zoeken wat er te krijgen is, de specificaties van producten bekijkt, reviews, en dat vergelijkt met jouw wensen?

* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik reeds gedaan, maar ik ben eerder benieuwd of dat een beetje overeen komt met wat andere mensen denken dat goed is zegmaar. Mischien dat andere mensen wel heel andere ideeen hebben van een goede en betaalbare videokaart.

Groeten,

Tim

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Dit is gewoon een kwestie van reviews lezen, dan kan je heel geod zelf een keuze maken of desnoods een kleine selectie waar je nog wat specifieke vragen over hebt :)

Dit topic is gesloten.