Software om telefoongesprekken bij te houden

Pagina: 1
Acties:
  • 245 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Ed.
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09-2022
Ik kan er maar weinig over vinden, want als je zoekt, krijg je softwarepakketten waarmee je telefoongesprekken kunt opnemen. En waar ik naar op zoek ben is software waarmee je notities kan maken van telefoongesprekken die je gevoerd hebt.

Je kent het vast wel, dat je met mensen binnen een bedrijf gesproken hebt die zich niet aan hun woord gehouden hebben. En na een tijdje ben je de naam van diegene kwijt of weet je zelf ook niet meer precies hoe 't gesprek verliep.

Ik maak vaak in een kladblok een korte notitie (samenvatting) van het gesprek met de naam erbij van met wie ik gesproken heb. Dit werkt wel, maar is verre van ordelijk.

Nu moet er lijkt me wel software zijn waarmee dit makkelijker kan. Ik heb 't software pakket ACT! 2005 (7.0) gevonden, maar dat is wat teveel van het goede.

Ik vraag me af of iemand weet of er software pakketten bestaan waarmee je dus makkelijk bij kan houden met wie je wanneer, waarover gepraat hebt.

Verwijderd

Niet goed gelezen. Laat maar

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2005 18:45 ]

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09:58

Boss

+1 Overgewaardeerd

Ik heb wel verschillende van dit soort software gemaakt. Relatiebeheer, geschikt voor meerdere gebruikers, mogelijkheid tot plannen van vervolgactie (terugbellen, brief sturen, etc.). Maarja, da's alleen te koop.

Je zou zelf eens aan de slag kunnen gaan in Access of een andere taal waar je ervaring mee hebt.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:48
Volgens mij ben ik in Outlook ooit iets tegen gekomen om notities vast te leggen van telefoon gesprekken.
Misschien dat iemand die Outlook beter kent dat kan bevestigen/ontkennen

Mijn profiel op Discogs

• s3mt3x
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-07 12:02

s3mt3x

I choose not to know...

Als je Outlook hebt kun je gewoon een afspraak in de kalender maken en daar al je data in droppen. Ruimte genoeg om notities te maken, en je weet ook gelijk hoe laat en wanneer je bezig bent geweest.

Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09:58

Boss

+1 Overgewaardeerd

Eventueel kan je inderdaad ook nog de log-functie van outlook gebruiken. Bij ieder contactpersoon kan je opgeven wanneer / waarover je hem/haar gesproken hebt.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• Ed.
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09-2022
Denk dat ik outlook ga gebruiken. Wintape is meer voor het opnemen van gesprekken dan fatsoenlijke notites ervan te maken.

Thx voor de info allemaal

Verwijderd

of misschien onenote van microsoft?
http://www.microsoft.com/...ote/prodinfo/default.mspx
Pagina: 1