ik heb een probleem met msn. elke keer als ik mijn pc opstart stond msn rechtsonder in me beeldscherm. maar dat is verleden tijd. nu zie ik het icoontje wel staan maar zodra ik met mijn muis erover heen ga issie weg. als ik internet dan aanzet dan verschijnt ie weer en meldt die zich gewoon automatisch aan. maar na een tijdje verdwijnt msn weer en moet ik um opnieuw aanzetten. weet iemand hoe dit komt??
MSN brak, dus MSN opnieuw installeren? Welke versie van MSN heb je? En welke versie van Windows? En om de FAQ te citeren: wat heb je al geprobeerd om dit op te lossen?
Zo scherp als een voetbal!
heb msn al tig keer opnieuw geinstalleerd. heb nu msn 7 beta gedownload blijf zelfde probleem houden. ik heb windows xpReptile209 schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 10:45:
MSN brak, dus MSN opnieuw installeren? Welke versie van MSN heb je? En welke versie van Windows? En om de FAQ te citeren: wat heb je al geprobeerd om dit op te lossen?
Ik zal je topictitel even aanpassen naar iets wat je probleem enigsinds beschrijft
Verdwijnt alleen het icoontje en kunnen mensen je nog wel bereiken; of vliegt echt heel MSN eruit?
probleem msn > [MSN] Verdwijnt random zonder foutmelding *
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
msn vliegt er helemaal uit. ik snap het ook echt niet. eerst stond rechtsonder altijd msn icoontje als ik windows opstartte. ik heb nu bij msn gewoon aangevinkt dattie moet opstarten als windows opstart maar er komt nooit een icoontje rechtsonder. ik moet het telkens zelf opstarten...Spider.007 schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 15:47:
Ik zal je topictitel even aanpassen naar iets wat je probleem enigsinds beschrijftVerdwijnt alleen het icoontje en kunnen mensen je nog wel bereiken; of vliegt echt heel MSN eruit?