Toon posts:

ssh tunnel onder windows als service

Pagina: 1
Acties:
  • 67 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand een suggestie om een SSH-tunnel onder windows xp pro te laten lopen als service? dit zonder cygwin.

Verwijderd

Topicstarter
Goed, bij uitblijven van een oplossing (weet echt nietmand een oplossing??) heb ik een ad-hoc oplossing gerealiseerd met SSH Tunnel Client 3.0. Dit programma start op met windows, je moet alleen nog even klikken voor een verbinding.
Als iemand het toch weet, hoor ik het graag.

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-05 23:54

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Niet dat ik er echt verstand van heb, maar kun je stone met openssh support hiervoor gebruiken?

http://www.gcd.org/sengoku/stone/

zonee, kun je me eens wijzen wat de bedoeling van een ssh tunnel precies is? (ik weet het niet)

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Verwijderd

Topicstarter
Met deze ssh-tunnel wil ik poort 143 (imap) van mijn mailserver naar een lokale windowshost tunnelen. Maar de link die je opgeeft werkt niet.

Verder kan ik met dat SSH Tunnel Client 3 wel tunnels laten initialiseren tijdens het opsrtarten, precies hetgeen wat ik wilde.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-05 16:10

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 10:41:
Heeft iemand een suggestie om een SSH-tunnel onder windows xp pro te laten lopen als service? dit zonder cygwin.
Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 12:12:
Goed, bij uitblijven van een oplossing (weet echt nietmand een oplossing??) heb ik een ad-hoc oplossing gerealiseerd met SSH Tunnel Client 3.0. Dit programma start op met windows, je moet alleen nog even klikken voor een verbinding.
Als iemand het toch weet, hoor ik het graag.
Als je binnen 2 uur een werkende oplossing wilt, ga je maar naar een betaalde helpdesk ofzo :Z

Tijd voor een nieuwe sig..

Dit topic is gesloten.