Ik heb zojuist bij Graficall een MSI K7T Pro2A en een Duron 700 besteld. Nu staat er op hun website altijd met koeie letters "LOCKED" achter de cpu's. Iemand enig idee of die cpu's ook echt anders zijn dan bij andere winkels? Of is het een soort afschrik methode?
Ze lijkt nog het meest op een troll
heeft een van jullie daar nou een proessor gekocht of niet?
nope, ik in ieder geval nietOp zaterdag 06 januari 2001 13:27 schreef nicolai het volgende:
heeft een van jullie daar nou een proessor gekocht of niet?
Alle nieuwe Duron's zijn gelocked. oa Graficall had geloof ik toen de duron net uit kwam een partij die niet gelocked waren en daarom zullen ze t er nu nog steeds bij zetten. Dat ze niet steeds vragen krijgen of ze nog niet-gelockede durons hebben...
Niet zoveel commentaar over graficall graag. Ik koop daar bijna al mijn spullen en heb daar nog nooit problemen gehad en dat "mens" achter de balie is ook best aardig als je haar een beetje kent.
Locked houdt inderdaad in dat je de streepjes zelf nog moet trekken, Locked as in vastgezet, kan niet omhoog. Zo moeilijk is die engelse taal niet
Locked houdt inderdaad in dat je de streepjes zelf nog moet trekken, Locked as in vastgezet, kan niet omhoog. Zo moeilijk is die engelse taal niet
Powered by Solarfrontier 3060 Wp
Maar dan is ze nog steeds LELUKOp zaterdag 06 januari 2001 13:56 schreef MXL het volgende:
Niet zoveel commentaar over graficall graag. Ik koop daar bijna al mijn spullen en heb daar nog nooit problemen gehad en dat "mens" achter de balie is ook best aardig als je haar een beetje kent.
En stronteigenwijs ook btw...
(maar het is een goede zaak, ik heb er ook veel harde waren vandaan)
"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie
Verwijderd
Ja, zeg dat wel... Ik was daar eergisteren en ze weigerde iemand een 12x brander te verkopen omdat zijn computer te langzaam zou zijnOp zaterdag 06 januari 2001 13:59 schreef MrTinux het volgende:
En stronteigenwijs ook btw...
Nog ff on-topic: Als er echt echt gelockte Durons verkocht zouden worden zou Graficall echt niet de enige zijn, en zou je er wel vaker wat over gehoord hebben.
En terecht als ie een p75 hadJa, zeg dat wel... Ik was daar eergisteren en ze weigerde iemand een 12x brander te verkopen omdat zijn computer te langzaam zou zijn
Graficall is gewoon een relaxte zaak. Ze zijn best goedkoop en servive is perfect.
MNn compu (daar gekocht) begon maand geleden opeens vreselijk te chrashen.. Ik alles geprobeerd maar het hielp nix. Toen maar naar de winkel teruggebracht. Zij een week getes, bleek dat me geheugen gaar was
En die troll
Pagina: 1