Ik heb een probleempje met m'n nieuwe Apacer HandySteno HT203 512MB. Op mijn laptop doet hij het perfect. Als ik hem echter in mijn pc stop dan gooit hij hem er uit als ik een paar mapjes open of iets kopieer. Vervolgens meldt windows weer dat het apparaat gevonden is en kan ik weer opnieuw beginnen.
Ook krijg ik regelmatig de mededeling dat er een snel USB apparaat aangesloten is op een langzame hub, terwijl zowel de HandySteno als de usb kaart gewoon USB2 zijn.
Ik heb al geprobeerd om de USB2 drivers opnieuw te installeren en om voor de rest alles uit de overige poorten van het kaartje te halen, beide zonder succes. Ik heb hiervoor een Sandisk USB2 256 mb stickje gehad en deze werkte wel gewoon prima. Ik hoop dat jullie een oplossing hebben.
Mijn systeemgegevens:
MSI K7T266 Pro2 Mobo
USB 2 kaartje met 4 poorten (denk een Edimax)
Windows XP SP2
Ook krijg ik regelmatig de mededeling dat er een snel USB apparaat aangesloten is op een langzame hub, terwijl zowel de HandySteno als de usb kaart gewoon USB2 zijn.
Ik heb al geprobeerd om de USB2 drivers opnieuw te installeren en om voor de rest alles uit de overige poorten van het kaartje te halen, beide zonder succes. Ik heb hiervoor een Sandisk USB2 256 mb stickje gehad en deze werkte wel gewoon prima. Ik hoop dat jullie een oplossing hebben.
Mijn systeemgegevens:
MSI K7T266 Pro2 Mobo
USB 2 kaartje met 4 poorten (denk een Edimax)
Windows XP SP2