Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Palm Tungsten W + Orange internet acces

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik zit in de knoop met de GPRS settings op de tungsten W, ik heb nu Orange world Wap wel aan de praat gekregen, maar nu moet ik nog internet acces aan de praat zien te krijgen, wat helaas echt niet lukt :( kan iemand mij daarmee helpen? Stap voor stap uitleggen ofzo :P
Ik heb al een search gedaan, maar daar ben ik helaas niet verder mee gekomen.

Ik heb een PalmOne Tungsten W
Orange abonnement + Orange World (wap en internet acces)

Probleem: Internet acces wilt niet werken

• zugzug
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-11 09:16
Orange bied er volgens mij wel ondersteuning voor, bel Orange maar eens (nummer: 1200).

Wijze sigs zijn voor wijze mensen. [Last.FM]!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net orange gebelt over dat orange world wel werkt en internet acces totaal niet, zelfs niet op mijn P800 met de instellingen van orange zelf

ze zoeken het uit en zouden me snel terug bellen....uiteindelijk 2 uur later nog niks :(

bij andere mensen werkt het ook met orange dus tja...het is gewoon mogelijk allemaal !!

Ik wacht nog even... reacties zijn altijd welkom :)

• djeejdjeej
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-09 14:32
uit mijn hoofd:

Bij Prefs - Connection maak je een Connection Profiel aan met de naam van het APN. Je moet vervolgens bij Prefs - Network een UID en Password voor GPRS ingeven en de naam van het Connection profiel. Nergens IP adressen en dergelijke invullen die moeten automatisch verkregen worden

Verder staat er in de browser wellicht een Proxy ingesteld die niet werkt.

Ik weet niet welk APN Orange gebruikt en welke UID en Password daarbij horen, dat moet je ff opzoeken in een ander topic of opvragen bij Orange.

[ Voor 48% gewijzigd door djeejdjeej op 27-01-2005 13:36 ]

Verwijderd

Topicstarter
met en zonder dns settings en zoals hierboven gedaan:

Error: Incorrect GPRS service settings

• zugzug
APN: Internet
Gebruikersnaam/wachtwoord: hoeft niet, maar je kan als het niet werkt ook gprs/gprs proberen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik blijf diezelfde error maar krijgen,
als ik bij APN invul: WAP dan werkt dat normale orange wel gewoon :@

Verwijderd

Topicstarter
Orange heeft net terug gebelt, alles staat bij hun goed en geactiveert. Hij kon alleen mij alleen aanbevelen om even op opera.com de juist bestanden te zoeken voor orange world internet acces ofzo :S

pff ik baal hiervan...bij anderen werkt het wel gewoon ...
ik heb het al op de volgende toestellen geprobeert:

SE P800
Motorola MPx200
Tungsten W

• zugzug
Probeer anders eens dit document door te nemen, misschien dat er nog zaken in staan die je kan gebruiken:

www.xs4all.nl/~rutgersh/stappenplan.doc

Verwijderd

Topicstarter
ik heb zojuist een onwijs aardig persoon van orange aan de lijn gehad die gewoon echt zijn best deed enzo :) heeft me allerlei documenten toegestuurt met settings voor o.a de P800 etc net allemaal zitten doorlopen maar ik krijg het alsnog niet aan de praat helaas...

is er niemand die zelf een orange abbo met orange en internet acces heeft? en dan ook nog met een P800 of Tungsten W?

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2005 16:55 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik ga vandaag langs orange met me oude p800 aangezien die gewoon ondersteund wordt:P als hun internet acces daarop aan de praat krijgen lukt het me ook wel op de palm tungsten W

ik ben benieuwd hoe de orange medewerkers dalijk internet acces op mijn P800 gaan zetten :o

Verwijderd

Topicstarter
Bij orange konden ze me helaas ook niet helpen :( Het komt er dus op neer dat internet acces op geen enkele telefoon bij mij werkt.

Zelfs niet op een Orange SPV E200...

net weer even met die man van orange aan de telefoon gehangen, ik krijg gratis een nieuwe simkaart want die ik nu heb is nog uit de dutchtone tijd!

Hoop dat het helpt

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2005 15:01 ]

Verwijderd

Topicstarter
nieuwe simkaart hielp dus ook niet

Verwijderd

Topicstarter
gister 2-2-05 heb ik weer naar orange klantenservice gebelt, alweer erg aardig, behulpzaam en ze denken met je mee... Aangezien ik vrijwel alles al had geprobeert kwam de medewerker van orange met het voorstel om orange world even uit te schakelen en dan weer in te schakelen (bij orange) en nu op 3-2-05.... WERKT HET :D

Blijkbaar was er toendertijd iets niet helemaal goed gegaan...maagoed NU doet alles het eindelijk :D
Pagina: 1