Toon posts:

Pc blijft uploaden? gevolg: netwerk problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen mensen..

Ik hoop dat ik zo mag posten want ik heb echt niet de tyd nu om de FAQ door te lezen want ik moet zo weg..

Maargoed mijn probleem: Ik heb 2 pc's aangesloten op een adsl lijntje van demon d.m.v een Sitecom (type DC 202) Router. Nu doet de pc beneden het wel, de pc boven blijft maar uploaden :? Dit vind ik nogal raar aangezien ik nix op het internet doe, of hij begint al. Nu zat ik te denken aan een virus/spyware.. Zou dit kunnen? Want voorheen heeft alles het helemaal perfect gedaan. En ik heb het een dezer dagen ook nodig voor school, want me ouders/zusje :P moeten op deze pc kunnen B) (aangezien dat ik nu op de pc beneden zit om dit te posten. en mijn PC boven stil staat nu)

*ook zat ik te denken aan een formatatie.. dit zou er toch 100% voor zorgen dat dat virus/spyware weg is toch?

in ieder geval BVD, en ik hoop met jullie hulp eruit te komen :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2005 09:56 ]

Verwijderd

Heb je er aan gedacht dat er misschien is ingebroken op je systeem ? Doordat hun dan van jouw pc downloaden up jij continu.

Misschien een goede firewall installeren ( als je die nog niet hebt )
En als je een formatatie doet, zijn idd alle spyware en/of virussen weg.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:27

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Tsja, zoals je zelf al aangeeft...run gewoon een check op spy/adware en op virii. En dan nog eens kijken of ie er last van heeft :)
Evt kun je ook DUmeter gebruiken om je up- en download te meten :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

betreft het scannen van spyware kan ik je deze aanraden http://www.hitmanpro.nl/

ik hoop dat je er wat aan heb

Verwijderd

Topicstarter
thnx jongens.. met DU meter 3 geeft ie aan dat ie meestal gwn 5kbps upload en soms dat ie 40kbps upload, als hij op 40kbps upload staat, download hij ook rond de 80kbps.

maargoed thnx voor de hulp jongens, en ik ga mijn game-monster maar eens formateren :)

MVG Burner

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-05 16:10

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Ja en nu :?
Moeten wij nu gaan gissen wat er met je PC aan de hand is ?

Gooi er een goede virusscanner en spyware scanner overheen.
Pak DUmeter en kijk naar je verkeer, pak "netstat -a" om te kijken wat voor verbindingen je open hebt staan, sniff je lijn, formatter desnoods die PC.

Genoeg opties om iig eens je probleem te onderzoeken.

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.