In Chinese regering verbiedt vijftig computerspellen zag ik deze reactie staan:
Wat moet ik nou met deze reactie, omlaag modden terwijl het opzich een goede reply is of hoog houden terwijl er een flame in staat? Een beetje hulp in deze situatie zou gewenst zijn.
Nu vind ik dit een prima reactie (al zou ik hem zelf op een score van 2 willen modden). Alleen zit ik een beetje met de laatste zin. Deze verpest voor mij eigenlijk de hele reactie, het is gewoon een regelrechte flame richting de overheid en totaal off-topic.Gepost door TheOneLLama - donderdag 27 januari 2005 - 03:44 Score: 3
Er is inderdaad wel eens ophef geweest in kranten over arabische video spellen waarin je als terrorist joden moet vermoorden ed.
Maar, denk ff wat verder. Het kabinet wil het verheerlijken van de aanslagen van 9/11 verbieden. Dat betekend dat je voor het spelen van een game waarin je de Twin Towers moet verwoesten de cel in kan. (Als je er een beetje marrokaans uitziet is de kans wat groter natuurlijk).
Wat moet ik nou met deze reactie, omlaag modden terwijl het opzich een goede reply is of hoog houden terwijl er een flame in staat? Een beetje hulp in deze situatie zou gewenst zijn.