Ik ben bezig met een site maar nu loop ik tegen het volgende probleem op:
Ik heb een box gemaakt en daar moet tekst in komen. Deze box heeft een vaste breedte gekregen en de tekst wrapt mooi naar de volgende regel iedere keer. Nu heb ik alleen een woord wat net te lang is en het niet meer mooi is dat hij naar de volgende regels wrapt en daardoor wil ik hem dus zeg maar handmatig ff laten wrappen. Normaliter als ik een - op de plek zette waar hij moest wrappen dan deed hij het gewoon maar op de 1 of andere manier wilt hij daar nu niet meer beginnen. Dir probleem heb ik alleen in Firefox 1.0 trouwens.
Bij de laatste box met de - en spatie gaat hij wel gewoon nar de volgende regel dus het kan er niet aan liggen dat de box gewoon te klein is.
Ik hoop dat iemand mij kan vertellen hoe ik dit probleem kan oplossen.
Doctype
<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">
Ik heb een box gemaakt en daar moet tekst in komen. Deze box heeft een vaste breedte gekregen en de tekst wrapt mooi naar de volgende regel iedere keer. Nu heb ik alleen een woord wat net te lang is en het niet meer mooi is dat hij naar de volgende regels wrapt en daardoor wil ik hem dus zeg maar handmatig ff laten wrappen. Normaliter als ik een - op de plek zette waar hij moest wrappen dan deed hij het gewoon maar op de 1 of andere manier wilt hij daar nu niet meer beginnen. Dir probleem heb ik alleen in Firefox 1.0 trouwens.
Bij de laatste box met de - en spatie gaat hij wel gewoon nar de volgende regel dus het kan er niet aan liggen dat de box gewoon te klein is.
Ik hoop dat iemand mij kan vertellen hoe ik dit probleem kan oplossen.
Doctype
<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| <div class="box"> <p>Wie kan mijn helpen dit rare probleempje op te lossen?</p> </div> <div class="box"> <p>Wie kan mijn helpen dit rare probleem-pje op te lossen?</p> </div> <div class="box"> <p>Wie kan mijn helpen dit rare probleem- pje op te lossen?</p> </div> |
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
| body { color: #333; margin: 0; padding: 0; font: 0.8em/150% Arial, Helvetica, sans-serif; } .box { margin: 0; margin-bottom: 20px; padding: 10px; border: 1px solid #BFD7EB; width: 250px; voice-family: "\"}\""; voice-family:inherit; width: 228px; } html>body .box { width: 228px; } |