Toon posts:

Benodigtheden Office licentie's

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb wel 30 dozen met office 2000 staan. Dat vind vind ik irritant. Wat moet ik bewaren dat ik nog wel aan kan tonen dat ik de office officeel heb me licentie.

Ik neem aan de cd met product code en de certificate of authenticity

Is er nog meer nodig?

Alvast bedankt,

Guus Kolk

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Cyphax

Moderator LNX/AI
* Cyphax denkt dat het certificaat het belangrijkst is.
Hoeveel meer HEB je nog? Boekjes en doosjes?
Bel gerust Microsoft eens op en vraag het ze, dan weet je het absoluut zeker, maar ik zou het vreemd vinden als je niet genoeg had aan het certificaat, en de CD.

Saved by the buoyancy of citrus

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-07 14:22

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Als je zorgt dat je de officiële MS sticker hebt, met de productcodes erop, dan heb je genoeg.
Dus bewaar alleen de stickers en de rest mag je weggooien als je daar zin in hebt.

cds heb je niet nodig, 1 cd is genoeg hoor :) (dan kan je het gewoon 30 keer installeren met die cd en 30 verschillende serials en dat is volkomen legaal.

[ Voor 31% gewijzigd door Hann1BaL op 27-01-2005 09:46 ]

Verwijderd

Topicstarter
Oke.. bedankt

Ik weet genoeg.

Verwijderd

Hann1BaL schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 09:45:
Als je zorgt dat je de officiële MS sticker hebt, met de productcodes erop, dan heb je genoeg.
Dus bewaar alleen de stickers en de rest mag je weggooien als je daar zin in hebt.

cds heb je niet nodig, 1 cd is genoeg hoor :) (dan kan je het gewoon 30 keer installeren met die cd en 30 verschillende serials en dat is volkomen legaal.
precies, je mag het ook op het bedrijfs netwerk zetten, het gaat erom dat je kan bewijzen dat je een licentie hebt. dat stickertje is dus voldoende.

een paar cd`s bewaren de rest lekker wegdoen, je hebt er toch niks aan, of je wil het gaan verkopen dan zou ik wel de doos, licentie en cd bewaren.

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:11
Hallo GuusTo,

Helaas kan ik in dit topic weer geen eigen inzet terug vinden. Zou je de volgende keer eerst eens zelf op zoek willen gaan op bv. google? Er zijn genoeg hits die je dit antwoord terug geven ;).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.