Toon posts:

AMD Athlon XP2600+ wil niet op XP2600+ draaien

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een amd athlon 2600+ met een Chaintech 7vif4 moederbordje. Als ik de jumper omzet op het moederbord zodat het een 2600+ wordt i.p.v een amd athlon 2000+ dan start de computer zich opnieuw op als ie net in Windows wil komen. Denk dat zet je dat uit dat ie opnieuw opstart dat je de fout krijgt te zijn, maar ik krijg alleen een zwart beeld. Heb de bios up-to-date nu, maar het werkt nog niet. Heb al op google gezocht verder maar kan er niets over vinden.
Ik ben 2x in Windows gekomen en heb toen direct gechecked wat de processor deed, maar deze stond na een handeling al direct op 100%. Iemand enig idee wat het kan zijn?

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Kan je wel via Safe Mode windows in?

Money for nothin' and your chicks for free

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Er zijn 3 verschillende typen XP2600+. Welke heb jij en welke instellingen heb je exact gebruikt? Aan alleen maar "jumper omzetten" hebben we niks :+

Kijk eens hier voor een lijst van K7 CPU's en daarbijbehorende instellingen. Geheel onderaan kun je vinden hoe je je CPU kunt identificeren door op de CPU core te kijken :)

Verwijderd

Topicstarter
Zal vanavond eens kijken ben momenteel op me werk dus gaat een beetje lastig. :)