Toon posts:

[2000] Muis beweegt niet tijdens installatie windows*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Okay ik hoop dat er iemand weet hoe ik dit kan oplossen maar ik snap er echt niks van:

Ik heb een moederbord gekocht (Asus A7V600-X) met 256 MB DDR geheugen en Athlon 2400+ processor). Ook een nieuwe voeding gekocht.

Ik wil er Windows 2000 op installeren. Echter tijdens het installatie proces kan ik het toetsenbord en muis helemaal niet bewegen. Ik zie de muiscursor op het beeldscherm, de lichtjes gaan aan. caps lock lampje aan. Nee, de muis en toetsenbord zijn niet kapot want ik heb geprobeerd om windows 98 en linux te installeren en die draaien als een trein. Ik heb er zelfs mee gegamed, geinternet. Windows XP lukt ook niet. Dan loopt ie vast.

Ik heb er een standaard toetsenbord op zitten met een intelli mouse explorer. Allebei ps/2.
Ik heb de Athlon XP 2400+ processor goed ingesteld (goede clock frequency etc.) Er zit een dvd brander en 1 dvd speler in. Ik heb ook een nieuwe voeding erin zitten. Een nvidia agp videokaart.

Weet iemand hoe dit komt? Ik snap er echt niks van. Waarom kan ik geen Windows 2000 installeren? Ik kan gewoon niet verder :'(

Iemand een oplossing voor dit vreemde probleem ?