html templates in outlook

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

• daniel_ev
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-01 00:20
Beste medetweakers,

voor een klant heb ik een email template gemaakt. Ik heb dit al eerder gedaan voor zijn collega, die met Outlook Express werkte. Gebruik ik eenzelfde soort template in Outlook 2003 gaat het mis met de in de template gebruikte afbeeldingen. Ik heb de templates gewoon opgemaakt in Word; het hoefde allemaal niet zo ingewikkeld te zijn en dus leek direct opslaan als .htm(l) me de beste oplossing. Niet dus, want wat ik ook probeerde - als ik de template in Outlook gebruikte werden de afbeeldingen niet weergegeven. Ook bijvoorbeeld de afbeeldingen vanuit Outlook zelf toevoegen en dan opnieuw opslaan en instellen werkte niet.
Toen de template maar even opnieuw gemaakt met Dreamweaver, maar ook dat bleek niet te werken. Wat moet ik doen om plaatjes correct weer te laten geven in Outlook?

Alvast ontzettend bedankt!

Toch?

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-05 16:42

André

Analytics dude

Volgens mij moet dan in de code van de template zo naar de plaatjes verwezen worden:

code:
1
[img]"file:///d:/images/bla.gif"[/img]

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Heb je al eens gezocht op Google of hier op GoT? Daar zijn ook al meerdere keren zulke onderwerpen voorbij gekomen.

Op Google vond ik in bijna direct de uitleg hierover. Verder kan je ook een extern pakket hiervoor gaan gebruiken...

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:30
Templates (stationaries) voor Outlook (Express) hoeft niet moeilijk te zijn. :)
Er is best wel wat informatie over te vinden, en dan hier de gouden tip:

<h2>GEBRUIK GEEN WORD VOOR HTML</h2> :Y)

Succes! :)

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Dit topic is gesloten.