Winamp geluid harder/zachter

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
He luitjes even vraagje. Als ik in me winamp me geluid zachter of harder zet dan gaat me algemene geluid ook vorlijk mee.. dus als ik lekker een game aan het spelen ben met winamp op de achtergrond en ik zet die even wat zachter dan gaat me game ook vrolijk zachter.

Mij lijkt dit een klein instellinkje ergens, iemand toevallig ervaring mee gehad??
grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen_l
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-08 20:58
wat die Winamp volumeknop eigenlijk gewoon doet is linken naar een centrale volumeregeling (zie control pannel -> sound etc -> advanced), waar die de Wave schuif gaat bedienen. Volgens mij is dit een functie van het audio gedeelte van je besturingssysteem, en kan Winamp dat niet in z'n eentje. Ik heb daar in ieder geval nooit een 'instellinkje' voor gezien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

is dit ook zo als je winamp laat afspelen via directsound?

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
tnx voor replies maar heb net winamp vol uninstalled en opnieuw installed en nu pakt ie de volume wel apart.. problem solved

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendy
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik weet niet hoe het onder Windows zit, maar op GNU/Linux kan je meestal in het programma opgeven welke mixer door de volume slider van het programma bestuurd wordt. Het kan dus zijn dat je dat in WinAmp ook kan opgeven en dat je re-install dat voor jou anders heeft ingesteld.