Toon posts:

[fireworks]pop-up menu meteen zichtbaar laten zijn

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb met behulp van fireworks een pop-up menu gemaakt. Maar het probleem is dat dit menu pas zichtbaar is zodra je met je muis over een hotspot gaat. Hoe kan je zorgen dat dit menu altijd zichtbaar is?

Ik heb een ander topic gevonden waarin eenzelfde soort probleem beschreven werd. Daar werd voorgesteld om
code:
1
<a href="#" onMouseOut="MM_startTimeout();" onMouseOver="MM_showMenu(window.mm_menu_0126221248_0,0,0,null,'popup_r2_c1');">
te veranderen in
code:
1
<a href="#" onMouseOut="MM_startTimeout();" Body onLoad="MM_showMenu(window.mm_menu_0126221248_0,0,0,null,'popup_r2_c1');">

Dus ik heb dat geprobeerd, maar dat werkte niet. Verder heb ik in een javascript dat fireworks aanmaakt this.hideOnMouseOut=true; veranderd in ...=false;, maar dat werkte ook niet... En ik weet vrij weinig van java en dhtml dus ik weet ook niet wat er fout is gegaan...

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-05 16:42

André

Analytics dude

code:
1
<body onload="MM_showMenu(window.mm_menu_0126221248_0,0,0,null,'popup_r2_c1');">

Dus je moet je body tag aanpassen.

Verwijderd

Topicstarter
André schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 22:38:
code:
1
<body onload="MM_showMenu(window.mm_menu_0126221248_0,0,0,null,'popup_r2_c1');">

Dus je moet je body tag aanpassen.
Dat staat wel in die reactie, maar dat werkt dus niet. Moet ik de hele (originele) code hier plakken? Misschien dat je er dan iets meer over kunt zeggen...

Ik heb trouwens ook al geprobeerd om met Pop up creator een menu te maken, maar dat vind ik niet mooi, dus dat is geen optie.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-05 16:42

André

Analytics dude

Ik geef alleen aan dat die onload in de body moet staan als je direct die popup wil, en dat heb ik niet op dezelfde manier gedaan als jou. Jij zet zomaar het woord body in het a element, dat gaat niet werken natuurlijk.

Verwijderd

Topicstarter
André schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 22:52:
Ik geef alleen aan dat die onload in de body moet staan als je direct die popup wil, en dat heb ik niet op dezelfde manier gedaan als jou. Jij zet zomaar het woord body in het a element, dat gaat niet werken natuurlijk.
Ik heb nu dat volledige onload geval in de body staan, maar daarachter staan parameters. Moet ik die dan weghalen? En moet ik die door iets anders vervangen?