Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Mark_640
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-10 16:48

Mark_640

In my memory

Topicstarter
Goedenavond,

ik heb sinds vanmiddag een vaag probleem met m'n Ipaq H2200.

Ik gebruik het ding voornamelijk voor navigatie, en voor de kalender/afspraken.

Ik ben vanmiddag nog met werkende navigatie naar een klant gereden, stap daarna in de auto en stop de Ipaq in de TomTom cradle en zet 'm aan.

Het oranje ledje ging niet knipperen of branden, en TomTom gaf aan dat er geen externe spanning was.

Thuisgekomen laadt het ding ook niet meer, niet in de cradle zelf, en ook niet rechtstreeks aan de adapter.

ActiveSync werkt wel gewoon naar behoren!

Ik heb al vanalles geprobeerd, batterij er even uit, soft reset, instellingen, maar ik krijg het probleem niet gevonden, ook op de HP site wordt ik niet veel wijzer, daar staan alleen oplossingen die niet werken...

Nu werkt ook de navigatie niet, dus dat is toch vrij vervelend, zit ik weer met zo'n ouderwets stratenboek langs me op de stoel! ;)

Iemand nog een ander briljant idee, of moet ik er mee terug naar de winkel??

Verwijderd

Accu kapot, heb et hier ook al gehad. gewoon omruilen. Bij puur voor navigatie komt dat wel eens voor omdat bijvoorbeeld met contact soms een piekspanning geleverd wordt die niet altijd door elke 12v opgevangen wordt, en dus je IP electrocuteerd

• Mark_640
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-10 16:48

Mark_640

In my memory

Topicstarter
Het vreemde is dat de accu wel laadt in de cradle, en als ik een andere accu in m'n Ipaq stop, wordt die ook niet geladen...