Toon posts:

[MCE 2005] probleem met webcam

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik was bezig mijn webcam te installeren. Eerst had ik op mijn computer een Logitech Quickcam Messenger geinstalleerd en later een Logitech Clicksmart 510 :9 . Alleen het probleem is hij herkent 'm niet :( , hij detecteerd 'm wel en voegd 'm toe als onbekend USB device :r , maar hij herkent niet dat het een webcam is (dus er worden geen drivers aan gebonden :P ) Ik denk dat er een probleem is ontstaan tussen de drivers van de Quickcam en de Clicksmart. Ik probeerde de drivers er ook naar toe te verwijzen via de optie handmatig uit het lijst kiezen.Wie weet hier een oplossing voor :D . Kan ik misschien de storende drivers verwijderen? is daar een tool voor? Misschien een probleem tussen de drivers en SP2? (aangezien er ook bij SP1 een probleem was ;) ).

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Wat ik gehad heb is dat ik met geen mogelijkheid bluetooth aan de gang krijg onder MCE 2005. Misschien hetzelfde probleem? M'n Nokia software samen met m'n telefoon gaan prima onder XP pro. Onder MCE met geen mogelijkheid aan de gang te krijgen.

Niet dat dit met je webcam te maken heeft, maar dit is mijn ervaring met MCE iig. Toch een driverkwestie ofzo?

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Verwijderd

Topicstarter
Is er een programma er voor om die drivers te verwijderen?