Logitech muis scrolled naar beneden niet naar boven

Pagina: 1
Acties:

• blaatbeest
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-12-2017
Ok, ik heb hier een Logitech muis op een fujitsu-siemens laptop. Wanneer de muis aangesloten zit op de USB poort dan "vergeet" windows dat er iets in die usb poort zit, wanneer de computer een tijdje heeft uitgestaan (stroom kabels wel aangesloten trouwens).
Wanneer je de muis eruit haalt er weer erin steekt vind ie de muis weer en doet ie het ook weer.
Dit vond ik dermate irritant dat ik ergens daar op GOT een vraag over heb gesteld zonder resultaat.... dus ik steek de muis maar in PS/2

Wanneer ik nu naar beneden scroll gaat het gewoon goed maar als ik omhoog wil scrollen dan gaat ie gewoon met meerdere lijnen naar BENEDEN scrollen.

HOE fix ik dit? En is dit een logitech of laptop probleem? Dat USB niet werkt lijkt me een laptop error maar dat ie niet werkt met ps/2 lijkt me iets van logitech.

Ik heb hier op GOT gezocht, op de fujitsu site en ik heb de nieuwste logitech mouse meedere malen geinstalleer en geuninstalleerd.

Wat kan ik nu het beste doen?

x

Verwijderd

Hi, I think I've fixed it!!!!! Very Happy I can recreate the problem too.

It seems to be related to the 'scrolling size' value of the mouse wheel. If you go to the logitech (this may or may not work for non logitech mice) mouse properties and select the 'Buttons' tab, you will see a Scroller option. The values for this can be; '1 line', '3 lines', '6 lines', 'screen' and 'none'. If I use 'screen' then I get the annoying problem I described in my previous post. If I chose 'x lines' then all is fine.
Misschien anders even je software updaten als je dat nog niet had gedaan.