Toon posts:

Gateway drivertje gezocht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wordt helemaal gek, ik ben al enkele dagen opzoek naar een driver door mijn ethernetcard van Gateway, type 0560
Heeft 1 van jullie deze op een cdtje staan ofzo? op internet is niets, maar ook niets te vinden.
(nee ook niet op google)...
En ik weet ook dat dit niet een forum is voor wie heeft er drivertje voor me, maar ik weet even geen andere oplossing dan hier als laatste poging om het te vragen.

Een nieuw kaartje kopen kan natuurlijk ook, maar overbodig als er 1 in zit waar alleen het drivertje van zoek is..

Wie kan me uit de brand helpen?

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

hier misschien :?

link naar gateway site

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
Denk je dat ik daar niet al gekeken heb?
Als je er zelf op klikt zie je ook dat die van mij er niet tussen staat.

Verwijderd

Al via de gateway automatische driverscan geprobeerd??
http://support.gateway.co...nd&ct=fn&param=gtwupd.exe

Verwijderd

Topicstarter
nope niet gedaan,
zal nooit lukken als hij niets kan zoeken zonder goed werkende netwerkkaart ;) en dus geen internet.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 21:37:
[...]

Denk je dat ik daar niet al gekeken heb?
Als je er zelf op klikt zie je ook dat die van mij er niet tussen staat.
ehm ja, dat denk ik.
als jij ook even wat beter kijkt staan er ook drivers voor chipsets zonder verwijzing naar typen, bijv deze.
7512820.exe - 3COM(r) EtherLink 10/100 PCI bus-mastering network interface cards (NICs) with a common driver set, version 5.43 :Z
dus voordat je zo'n toon aanslaat zou ik zelf ook even wat meer moeite doen door bijv je chipset te posten of je os. ik ben je namelijk aan het helpen.

Iperf

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18:38
www.driverguide.com al geprobeerd? even aanmelden en je heb toegang tot het uitgebreidste driver netwerk op internet :P er is een algemene loginnaam en password, maar die post ik niet omdat ik niet weet of dat mag en ik geen zin heb in een officiele waarschuwing :P
Pagina: 1