WinDvr Kanaal probleem met Msi Tvkaart

Pagina: 1
Acties:

• ViolatoR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-06 14:10
Ik heb een msi TV@nywhere kaartje maar het probleem is dat de software die er bij zit voor geen meter werkt. Bij het programma wat er bij gelevert word, InterVideo MSIPVS,
zit een autozoek mode in, ik heb eerst de settings goed gezet en vervolgens gaat hij zoeken, maar vind dan slechts 6 kanalen.

Blijkt dat er ook een handmatige frequentie mode in zit, dan moet je de frequentie invullen in een bestandje, ook dit werkte niet.

Vervolgens heb ik gezocht op google om een ander programma, toen vond ik WinDVR en heb die geinstaleerd, nou zoekt die veel langer en als ik er naar kijken blijf vind hij ze ook allemaal wel maar hij slaat ze niet op en als ik 1 aanvink krijg ik 5 sconden beeld en word het scherm weer blauw.

Ook heb ik gezocht naar een handmatige frequentie input maar die zit er niet bij ik ben nu dus helemaal ten einde raad heb alles echt geprobeert alle settings al veranderd van pal_b en zo maar krijg het niet voor elkaar.

Dus ik hoop dat jullie mij hier verder kunnen helpen, anders kan ik die kaart maar gewoon beter weer weg gooien.

[ Voor 10% gewijzigd door ViolatoR op 26-01-2005 20:14 ]

fotoblog

Verwijderd

'k heb dat ding ook. wegens driver probs..( nu ja, en ook vanwege t feit da'k ben overgestapt op linux) heb ik 'm ook ergens in de kast liggen.

k had altijd problemen met de installatie van dat ding als ik weer eens winxp ging installeren. Voor serieus gebruik is dat ding niet echt geschikt. Helaas eigenlijk, want de chip die er op zit is behoorlijk geschikt. T is spijtig van de slechte drivers, en de waardeloze software die ze erbij leveren.

misschien http://www.chris-tv.com eens proberen
die werkt nu ook al een tijdje met die kaart.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2005 20:27 ]