Toon posts:

Videokaart geeft veel beeldfouten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleempje met mijn videokaart (denk ik) Als k een spelletje speel, krijg ik een onwijs raar beeld. Het gaat om me videokaart die in me laptop zit: ATi Radeon 9000 Mobility 64mb

Hieronder een voorbeeld hoe het spel eruit gaat zien (in het begin is ie goed, later krijg je dus dit:)

Afbeeldingslocatie: http://www.tostifrosti.nl/naamloos.jpg

• ozzie1987
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-06 17:41
dit zijn 100% zekers artifacts, miss moet je ff bij frequently asked questions kijken want dit is een probleem dat door warmte komt of kapotte onderdelen aan je videokaart ;)

specs:Intel i7 8700K Asus STRIX 2080ti, 16GB memory,2x Samsung 960 1TB SSD, 2x WD Black4TB

• motormuisje
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-03-2024
Tja je moet ervan uitgaan dat hij stuk is. Als je dergelijke dingen ziet zijn het niet jou lenzen maar je videokaart :)

Verwijderd

Videokaart is idd brak, heb je al nieuwe drivers geprobeerd? Denk zelf dat het gewoon garantie kwestie is(mocht er natuurlijk garantie op zitten)

Offtopic, netjes dat je zo nog iemand gefragged hebt;)

• Pakjebakmeel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-06 11:52
Ik denk toch aan warmte als het in het begin goed gaat... Check eens op ie niet gewoon propvol zit met stof...

Verwijderd

Checken op stof met een laptop gaat over het algemeen iets moeilijker, vooral omdat AFAIK een mobility 9000 geen cooler heeft

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2005 19:45 . Reden: 7000 toch maar even veranderd in 9000(Thx Niles) ]

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:12

_Ernst_

Mark It Zero!

ozzie1987 schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 19:18:
dit zijn 100% zekers artifacts, miss moet je ff bij frequently asked questions kijken want dit is een probleem dat door warmte komt of kapotte onderdelen aan je videokaart ;)
Of vawege een te hoge overklok :)

Maar ik zou idd eens controleren of hij niet te warm word :)

Last.fm

• Niles
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-05 23:36
Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 19:22:
Checken op stof met een laptop gaat over het algemeen iets moeilijker, vooral omdat AFAIK een mobility 7000 geen cooler heeft
Tenzij er natuurlijk een mobility 9000 in zit ipv een 7000. Al zal die 9000 denk ik ook wel passief te koelen zijn, of met slechts een heatsink zonder fan.

Verwijderd

Topicstarter
_Ernst_ schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 19:22:
[...]

Of vawege een te hoge overklok :)

Maar ik zou idd eens controleren of hij niet te warm word :)
Als dat zo zou zijn, kan je em dan wat meer 'onder'klokken ? ?
Heb gezien dat daar ook programmaatjes voor zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2005 19:42 ]

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:12

_Ernst_

Mark It Zero!

Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 19:40:
[...]

Als dat zo zou zijn, kan je em dan wat meer 'onder'klokken ? ?
Heb gezien dat daar ook programmaatjes voor zijn.
Als je het niet zelf hebt overgeklokt (via een programma of via de drivers) dan lijkt me de kans dat hij op hogere waardes draait klein, maar je kunt het natuurlijk altijd even controleren. Uitlezen van GPU en memory snelheid kan met bijvoorbeel PowerStrip, daarmee kun je hem ook meteen mee terug klokken mocht hij op te hoge waardes staan ingestelt :)

Last.fm

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Topictitel wat duidelijker gemaakt :)

Verwijderd

als het pas na een tijdje gebeurt moet het hoogstwaarschijnlijk wel een hitte probleem zijn, krijgt je lappie wel genoeg koele lucht naar binnen?
Pagina: 1