Toon posts:

Anologe Videocamera Sony

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wij hebben thuis een anologe videocamera van Sony:
Sony Handycam video Hi8 CCD TR680E PAL. Sommige mensen zeggen dat ik deze op de PC kan aansluiten. sommigen zeggen van niet, sommigen zeggen alleen het geluid dus ik wil een beetje duidelijkheid. Het is dus een camera met van die kleine BANDJES (video casette) die je over moet zetten naar een grote videoband. Maar een kennis van ons heeft een anologe camera, ook met bandjes met digitale aansluiting. Dus daar kan ik de bandjes waarschijnlijk wel in doen en op PC aansluiten. Maar kan ik dit ook zelf?

Dus de vraag is, kan ik deze, en met welke kabels aansluiten op PC zodat ik met beeld en geluid op PC krijg?

Aansluitingen: MIC (Plug in Power)
De bekende Rode witte en gele voor tulpaansluiting.
DC Out
S Video
LANC (heel klein aansluitingetje
Koptelefoon

Dus is het mogelijk. Onze computer heeft alle gangbare aansluitingen. Is een bijna nieuwe computer met alle soorten aanluitingen. Dus als ik maar weet wat voor kabels ik moet halen en in welke aansluitingen ik het moet aansluiten (ALS HET KAN)

Ik hoop dat ik duidelijk antwoord krijg

Alvast bedankt

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11:43
http://www.shopping.hp.co...ailed_specs#defaultAnchor

Ik ben hier laatst mee aan het spelen geweest en dat werkte eigenlijk wonderbaarlijk goed. Heb er maar 5 minuten mee gespeeld, maar het is in ieder geval mogelijk om vanaf analoog naar je pc te gooien.

Verwijderd

Topicstarter
voor dat geld kan ik haast een digitale videocamera halen. Is er geen mogelijkheid met kabeltjes
enzoronald schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 19:28:
http://www.shopping.hp.co...ailed_specs#defaultAnchor

Ik ben hier laatst mee aan het spelen geweest en dat werkte eigenlijk wonderbaarlijk goed. Heb er maar 5 minuten mee gespeeld, maar het is in ieder geval mogelijk om vanaf analoog naar je pc te gooien.

• mikenl
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-11-2023

mikenl

BMW 730i

Dit is ZEKER mogelijk, op het moment gebruiken wij zo'n camera als luxe-webcam uiteraard i.c.m. een video-capture kaart, dat wel.

(Bekabeling met tulp stekkers)

[ Voor 15% gewijzigd door mikenl op 26-01-2005 19:33 ]

Who the *&#@ is PEER and why does he reset my connection all the time ?

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11:43
Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 19:31:
voor dat geld kan ik haast een digitale videocamera halen. Is er geen mogelijkheid met kabeltjes

[...]
Jawel :) Je moet een kabel hebben voor die DC OUT.
En anders kan je gewoon met svideo --> pc
en dan de audio ---> pc

Verwijderd

Die dc out is voor een adapter om een uhf kanaal te krijgen.
Je moet gewoon de rode en witte tulp gebruiken voor het audio en de gele voor het video.
Pagina: 1