Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[nokia 7650] Via bluetooth internetten op telefoon

Pagina: 1
Acties:

• semicon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08 14:04
Ik zou graag via mijn huidge bluetooth verbinding ook willen kunnen internetten op de telefoon, de pc staat toch aan, en kabel is gedeeld, nou dacht ik dat er wel 1000e tutorials voor zijn, maar nee, niet veel en niet nederlands...

Ik heb er een paar gevonden, maar die begrijp ik niet :( ook GoT leverde geen resultaten ) dus misschien dat iemand van jullie mij op weg wilt helpen door het beantwoorden van de volgende vragen.

ik heb verbinding met de telefoon via blueetooth, maar de meeste sites hebben het over iets (inbelverbinding aanmaken?) via COM op bluetooth wat je zou kunnen zien op mRouter van nokia?? ik heb mRouter en ben via bluetooth op COM4 verbonden, wat ik nu nodig hebt weet ik niet.

Nou zie ik een hoop tutorials voor het verbinden met GPRS vanaf je pc naar je telefoon en dus op je telefoon kosten internet!! DIE zoek ik dus NIET :D heb zelfs al een paar keer een forum post gezien waar iemand voor zon vraag als dit een antwoord kreeg dat dus ging over het maken van een telefoon als modem...

Ik heb echt geen idee, en ben al vanaf gister avond op zoek, maar kan niets vinden, help mij please! O-) _/-\o_

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-11 15:05
Ik weet niks van de verbinding to stand brengen, weet wel dat het zowat onmogelijk is vooral omdat je dus opera moet instaleren of een andere internet-browser Opera is 1,5 mb dan heb je nog 2,5 mb vrij om te downloaden kits de rest eraf is natuurlijk...Echt veel plezier zal dit niet geven, komt er ook nog bij dat Opera wellicht helemaal niet de7650 ondersteunt!

SuccEs!!

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-11 22:50

Apache

amateur software devver

Wil je inbellen met je nokia bij een isp?
of wil je via bluetooth, via je pc, internet op je nokia?

T'eerste is idd een inbelverbinding aanmaken op die compoort, het tweede is volgens mij onmogelijk.

If it ain't broken it doesn't have enough features

• semicon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08 14:04
Apache schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 18:49:
Wil je inbellen met je nokia bij een isp?
of wil je via bluetooth, via je pc, internet op je nokia?

T'eerste is idd een inbelverbinding aanmaken op die compoort, het tweede is volgens mij onmogelijk.
op mijn pc draait gewoon internet (via router) een kabelverbinding, en in heb programmas als IM+ of wirelessIRC die wil ik dan niet via GPRS, maar via mijn pc verbinding laten lopen.. :)