ineternet explore geeft pagina's niet goed weer

Pagina: 1
Acties:

• jorisw86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-08 10:06
ik heb afgelopen middag nieuwste java gedownload en geinstalleerd nu als ik tweakers.net open krijg ik dit

http://home.wanadoo.nl/n.werensteijn/raar2.JPG

http://home.wanadoo.nl/n.werensteijn/raar.JPG

ook met andere sites waar dus een bepaalde plugin gelade wordt weet iemand welke dit is en hoe op te lossen.

ik heb java alweer verwijdert en gereinstalleerd maakt geen verschil

internet explore geprobeert te instaleren eroverheen kan niet windows zegt je hebt de nieuwste versie al.

weet iemand wat wordt er gek van ook andere sites met balkjes zoals windows update en nvidia doen eht niet meer

heb de nieuwste macromedia flash en die player plugin geinstalleerd maar nix gewijzigt in de afgelopen weken eraan

[ Voor 10% gewijzigd door jorisw86 op 26-01-2005 18:09 ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Als je Java weghaalt dan werkt het wel weer :?

en het is Internet Explorer ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• jorisw86
ik had java start configuratie scherm software verwijderen gelikt maak nix uit het blijft zo hoe verwijder je java dan volledig zonder regedit te kloten?

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:07

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

dit heeft niks met java te maken, hooguit eerder met javascript (en java != javascript)

de oorzaak kan wel eens een erg actieve firewall zijn, Norton Antivirus heeft wel de neiging alle javascript uit gewone webpagina's te verwijderen of extra foutieve code erin te plaatsen om het zogenaamd 'onschadelijk' te maken

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

• jorisw86
me virus scanner er paar dagen geleden afgegooit en me firewall draai ik al 3 jaar dat is het niet iemand oplossing??

• Shaggy_NL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-07 23:38
Ik denk dat je de Java van Sun hebt geïnstalleerd, en daar hebben wel meer mensen last van. Ik heb hier nog wel MS Java. Dat is een Java installatie die MS zelf eens heeft geprogrammeerd en deze werkt (vind ik) een stuk fijner in Windows.

Mail me effe, dan kan ik het bestand je doorsturen.

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:07

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Shaggy_NL schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 18:38:
Ik denk dat je de Java van Sun hebt geïnstalleerd, en daar hebben wel meer mensen last van. Ik heb hier nog wel MS Java. Dat is een Java installatie die MS zelf eens heeft geprogrammeerd en deze werkt (vind ik) een stuk fijner in Windows.

Mail me effe, dan kan ik het bestand je doorsturen.
Beide sites, macromedia en tweakers, gebruiken géén java op hun pagina's.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

• Shaggy_NL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-07 23:38
RM-rf schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 18:40:
[...]

Beide sites, macromedia en tweakers, gebruiken géén java op hun pagina's.
Jah jah, maar het is toch een Plugin voor oa. IE. Je weet nooit wat er elkaar beïnvloed he.

• jorisw86
nah ie explore is nu dus verneukt kan er amper wat mee

wordt dus reinstall als ik het niet kan vinden
Pagina: 1