Ik kan veel informatie vinden over unattend (installatie zonder toezicht). Maar wat is precies een sysrep-installatie? Kan via dit forum en google zeer weinig over vinden. Het heeft volgens mij iets met een backup van je instellingen te maken.
Hallo rjh,
Zoals je mischien al wel weet, verwachten we van onze gebruikers eerst een beetje eigen resarch. Je geeft nu aan dat je gezocht hebt, maar heb je ook al op technet gekeken en kun je daar nog steeds niks vinden over sysprep en wat het eigenlijk doet?
Zoals je mischien al wel weet, verwachten we van onze gebruikers eerst een beetje eigen resarch. Je geeft nu aan dat je gezocht hebt, maar heb je ook al op technet gekeken en kun je daar nog steeds niks vinden over sysprep en wat het eigenlijk doet?
Ik heb overal gezocht ook op microsoft.com en microsoft.nl. De site van technet is doorverbonden aan microsoft.com. Op deze sites was niks te vinden:leon1e schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 17:21:
Hallo rjh,
http://search.microsoft.c...&st=b&na=82&qu=sysrep&s=0
Vandaar dat ik deze vraag post. Kan iemand mij helpen?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2005 17:03 ]
en wat staat er onder?
iets met neus en lang geloof ik
Try again please.did you mean sysprep?
iets met neus en lang geloof ik
[ Voor 23% gewijzigd door alt-92 op 29-01-2005 17:05 ]
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Verwijderd
Misschien omdat je zoekt op sysrep inplaats van sysprep.
Ter info : Sysprep staat voor System Preperation.
Ter info : Sysprep staat voor System Preperation.