De laatste dagen heb ik last van een raar probleem. Bij sommige handelingen is de pc soms super-traag. In de titelbalk van de applicatie is na enige tijd te zien dat deze niet reageerd. Pas na een tijdje wachten loopt alles weer gewoon door. Dit gebeurt bij de meest eenvoudige handelingen, van het resizen van een plaatje in Photoshop tot het opslaan van een bestand in Notepad. Op dat moment is de processor-activiteit trouwens heel normaal.
In ben al bezig geweest met dingen als defragmenteren, schijfcontrole, spyware-scan en het register opschonen. Niks heeft echter gewerkt.
Ik heb een pc met een Intel Pentium 3,2 GHZ-processor, 1 GB Ram en Windows XP. Als jullie nog meer van mijn pc willen weten hoor ik het wel.
Weet iemand misschien wat ik nog meer kan proberen? Het begint echt heel irritant te worden.
In ben al bezig geweest met dingen als defragmenteren, schijfcontrole, spyware-scan en het register opschonen. Niks heeft echter gewerkt.
Ik heb een pc met een Intel Pentium 3,2 GHZ-processor, 1 GB Ram en Windows XP. Als jullie nog meer van mijn pc willen weten hoor ik het wel.
Weet iemand misschien wat ik nog meer kan proberen? Het begint echt heel irritant te worden.