Toon posts:

help: mijn harddisk is gewist!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Mijn probleem is het volgende.
In mijn onwetendheid dacht ik dat je een windows recovery disk op je laptop uit kon voeren zonder dat er gegevens verloren zouden gaan. Dit blijkt dus niet het geval. Windows is opnieuw geinstalleerd maar ik ben wel al mijn gegevens kwijt. Veel files zijn vervangbaar maar er staat ook een stage verslag op. Erg genoeg heb ik ook nog es geen backup gemaakt. Erg stom dat weet ik.

Ik heb enkele bedrijven gebeld maar dan kost de oplossing me al gauw 1000 euro. Ik heb PC INSPECTOR File Recovery al gecheckt maar hiermee krijg ik de gewiste files niet gevonden.

Wie heeft ooit hetzelfde problemen gehad en heeft dit zelf op kunnen lossen en hoe? Mijn dank voor hulp zal erg groot zijn.

Groetjes Rob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01 00:03

under-world

ooh-la dots

Kijk hier eens rond zou ik zeggen. OM FAQ / Beleid Grote kans dat je wel data terugkrijgt als je tenminste niet teveel in Windows achteraf hebt zitten klootviolen... s6 !

[ Voor 3% gewijzigd door under-world op 26-01-2005 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

opstarten met een bootdisk.
en dan kijken of er nog data op je verschillende partities (als je die had) staan.
En inderdaad anders zo'n software pakketje als file inspector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 17:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Als PC Inspector niets heeft kunnen vinden dan zijn de gegevens waarschijnlijk totaal overgeschreven en dus onbereikbaar!

Mmm,maar... misschien niet helemaal. De FAT/NTFS tabel is overgeschreven dus misschien is hij daar niet meer bekent maar... maar... staat het nog wel op de harde schijf.

Sommige tools scannen ALLE ruimte op de harde schijf en kunnen zo best nog wel iets terugvinden. Maar het wordt een spelt zoeken in een hooiberg!

mmm, moet even zoeken naar zulke tools...

http://www.tshirthell.com/store/product.php?productid=294
Disk Investigator

Ik kan niets beloven maar... misschien doet dit de truuk!

[ Voor 14% gewijzigd door swampy op 26-01-2005 16:40 ]

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
OM FAQ / Beleid Succes!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Het linkje naar de OM FAQ is al een aantal keer hierin ge plaatst. Het lijkt me ook het best om daar een kijkje te nemen. Eigenlijk werken dezelfde tooltjes bij laptops, als bij normale PC's, de werking van de harddisk verschilt immers niet. Tootljes als GetDataBack zijn bijvoorbeeld redelijk populair. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.