Kan geen foto's/plaatjes meer zien in internet explorer

Pagina: 1
Acties:

• kemphaas
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-04 18:06
Hey, ik kwam net tot de ontdekking dat ik op geen enkele site nog foto's/plaatjes en zelf achtergronden kan zien. Ik heb wel mijn snelheid getest en die was keurig ruim boven de 200kb/sec, maar zelfs hele kleine plaatjes en dergelijke worden niet getoond terwijl dit wel bij de instellingen staat (afbeeldingen weergeven is aangevinkt, heb zelf niks veranderd)
weet iemand waar dit aan ligt en hoe ik het op kan lossen

Werk hard als je tijd hebt, dan heb je tijd als je hard moet werken.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-04 09:54

André

Analytics dude

Zie je het plaatje helemaal niet of komt er zo'n broken-image plaatje te staan? Worden plaatjes misschien geblokkeerd door je firewal? Zit er misschien spyware op je pc?

• kemphaas
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-04 18:06
nee ik zie helemaal niks, ik zie zelfs de knop met "new topip" niet staan. ik weet waar deze staat maar er is geen knop en geen randje ofzo. en firewall heb ik nie, spam niet dat ik weet

Werk hard als je tijd hebt, dan heb je tijd als je hard moet werken.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
porbeer ook eens ff te scanner op virussen met bijvoorbeel deze gratis online scanner, ook kan het geen kwaat om ff te scannen op spyware, trouwens is een firewall niet aan te raden maar meer een verplichting, zonder firewall is je pc in 20 minuten geinfecteerd

ik kan je dus zeker wel aanraden er 1 te installeren, bijvoorbeeld de gratis firewall van zonealarm

de scanner kan je hier vinden ->http://housecall.trendmicro.com/housecall/start_corp.asp

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:13
Zou je nog even willen vermelden over welk os we het hebben, en over welke versie van internet explorer? Verder is het verstandig om je pc even op spyware & virussen te controleren.