Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Welke MP3Speler Apple Ipod of IRiver 320

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben opzoek naar een mp3speler ik lees veel op dit forum over zowel de Apple ipod of Iriver 320.

Ik wil graag jullie mening weten over welke mp3 speler jullie zouden nemen van deze twee hierboven of nog meschien wel een andere mp3 speler.

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:15

mphilipp

Romanes eunt domus

Misschien moet je eerst vertellen wat je eisen zijn. Wat is voor jou belangrijk? Ik kan je niet vertellen welke beter is, want ze zijn geen van beide beter. Ik heb een iRiver H340 en ben er erg blij mee. Een iPod is dunner, maar voor mijn doeleinden te beperkt. Ik wil dat ding namelijk ook gebruiken als imagetank voor op vakantie. En de iRiver heeft een USB-host poort. Daarnaast is de iRiver flexibeler. Ik kan de software van mijn keuze gebruiken en plaatjes/video's tonen. Niet dat ik dat zelf veel zal gebruiken, maar als dat belangrijk is voor je...
Qua geluidskwaliteit zullen ze elkaar niet al teveel ontlopen. Hangt ook van je koptelefoon af. Meegeleverde buds zijn vaak naatje, en ik heb sowieso een hekel aan dopjes. Vandaar dat ik een Koss KSC55 heb aangeschaft. Zit veel beter en je bent niet totaal van de buitenwereld afgesloten.

Zoals je ziet...persoonlijke voorkeuren en eisen mbt het persoonlijke gebruik spelen een belangrijke rol. Dus wees iets preciezer, dan kunnen de 'ervaringsdeskundigen' je een beetje op weg helpen.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Verwijderd

Topicstarter
20gb of 40gb maakt niet veel uit. Moet wel een degelijk kwaliteit muziek uit komen en moet als externe hd gebruikt kunnen worden. Tevens wil ik via de koptelfoon uitgang hem op me line in me auto aansluiten.
Dat de een wat dikker is dan de ander maakt me niet veel uit.
Gaat mij echter meer om het bedienings gemaak van mp3 spelers en de kwaliteit van de behuizingen.

• NrG_82
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

De iRiver H340 heeft een aparte line-out en is daardoor erg geschikt om aan te sluiten op externe aparatuur zoals een autoradio. De iPod heeft dit niet. Daarnaast is de battery life van de H340 een stuk beter. De iPod heeft daarnaast software nodig om er bestanden op te kunnen zetten, dus zonder deze software kun je hem niet gebruiken als externe harde schijf. Niet erg handig als je vaak bij andere mensen je speler even aan de USB-poort wilt hangen om wat bestanden of muziek over te zetten van of naar je speler.
De iPod schijnt als voordeel te hebben dat je veel sneller door muziek heen kunt spoelen, kan erg handig zijn wanneer je snel naar de tweede helft van een liveset van 2 uur wilt spoelen, hier heb ik zelf echter geen ervaring mee. Het klopt wel dat dit bij de iRiver wat lang duurt, maar zelf heb ik er nog niet vaak last van gehad, ook al luister ik regelmatig livesets.

MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Voor- en nadelen van beide mp3spelers zijn uitvoerig besproken in bestaande topics. Op basis daarvan moet je de keuze kunnen maken, afhankelijk van wat voor jou persoonlijk belangrijk is.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Dit topic is gesloten.