Misschien moet je eerst vertellen wat je eisen zijn. Wat is voor jou belangrijk? Ik kan je niet vertellen welke beter is, want ze zijn geen van beide beter. Ik heb een iRiver H340 en ben er erg blij mee. Een iPod is dunner, maar voor mijn doeleinden te beperkt. Ik wil dat ding namelijk ook gebruiken als imagetank voor op vakantie. En de iRiver heeft een USB-host poort. Daarnaast is de iRiver flexibeler. Ik kan de software van mijn keuze gebruiken en plaatjes/video's tonen. Niet dat ik dat zelf veel zal gebruiken, maar als dat belangrijk is voor je...
Qua geluidskwaliteit zullen ze elkaar niet al teveel ontlopen. Hangt ook van je koptelefoon af. Meegeleverde buds zijn vaak naatje, en ik heb sowieso een hekel aan dopjes. Vandaar dat ik een Koss KSC55 heb aangeschaft. Zit veel beter en je bent niet totaal van de buitenwereld afgesloten.
Zoals je ziet...persoonlijke voorkeuren en eisen mbt het persoonlijke gebruik spelen een belangrijke rol. Dus wees iets preciezer, dan kunnen de 'ervaringsdeskundigen' je een beetje op weg helpen.
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.