[pci sat-kaart] Philips clevercast pc, ondersteuning?

Pagina: 1
Acties:
  • 184 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash_Override007
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 13:19
Ik heb een "philips clevercast pc" pci kaart gekregen.

Heeft iemand ooit zo'n kaart gezien, of werkend gekregen ?

Hij is bedoeld om sat tv te kijken met een simkaart, deze heb ik van canal+ (legaal)
Ik heb echt alles afgezocht maar aangezien http://www.broadcast.phil...odeId=480&lArticleId=1155 niet meer bestaat en ik echt nergens iets van support kan vinden.

na wat zoeken kom ik alleen maar te weten dat:
* de kaart ongeveer uit 1999 is.
* Het een DVB(digital video broadcasting) kaart is om oa naar de astra satteliet te kijken.

[ Voor 12% gewijzigd door Crash_Override007 op 26-01-2005 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash_Override007
Iemand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ase-
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-06-2023
denk dat je deze vraag beter op www.sat4all.com kan plaatsen. daar zitten de echte sat / dvb experts

You can't stop the waves from coming, but you can learn how to surf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:14
De smarcard is uit 1999 zeg je, dan heb je zowiezo een oude seca (1?) kaart of een oude irdeto kaart. Irdeto heeft deze maand een kaartwissel en daar worden de oude irdeto 1 kaartjes vervangen voor irdeto 2's. Seca heeft 2 jaar geleden geloof ik een andere kaart in gebruik genomen die is automatisch verstuurd destijds dus ook naar het adres waar deze kaart geregistreerd staat. Dus ik denk niet dat je als het een oude kaart is je nog een nieuwe ervoor krijgt.

Bovendien is de automatische update waarschijnlijk ook lang niet meer gebeurd, maar als bovenstaand verhaal geldt heb je ook niks eraan om een heractivering aan te vragen, het gaat dan toch niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash_Override007
6Killer

De smartcard is niet uit 1999 maar de PCI sat kaart zelf is uit die tijd dus ik denk dat ik er wel gewoon mee naar seca2 zou kunnen kijken als ik drivers en software zou hebben.

ase

Ik ga m'n probleem ook op sat4all zetten dankjewel.
Praat alleen liever met tweakers 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is even geleden... maar de Clevercast kaart us in het team waar ik in zat getest voor Internet via de satelliet ( primair)
TV kijken kon ook met wat kunst en vliegwerk, ik weet niet of ik nog notities heb wat dat betreft..

je kan reageren op :
bveer bij freedom in nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08-10 08:28

FeaR

In GoT we trust

Een topic kicken na 15 jaar is too much. Zeker als de informatie dan niet gedeeld word en specifiek aan moet worden gevraagd, zo werkt een forum niet.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.