[internet]Freegifts.be, Kan dit kloppen?

Pagina: 1
Acties:
  • 155 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-12-2025
ik zat op dc te chatten en toen gaf iemand me deze link:

http://www.freegifts.be/index.php

kan je dus via een systeem gratis dingen krijgen en het enigste wat jij hoeft te doen is een usb stik te kopen :?

van de site:
hoe gaat het in zijn werking?

Als u bij ons een produkt koopt, de antenneboosters of een USB Memory Drive, dan wordt u op de wachtlijst geplaatst van het gratis cadeau van uw keuze. Zodra het aantal nieuwe benodigde klanten zich hebben aangemeld krijgt de persoon die bovenaan de wachtlijst staat zijn gratis cadeau toegestuurd. Het aantal nieuwe klanten is afhankelijk van het gratis cadeau. Dit staat vermeld bij de omschrijving van het cadeau.

Het is belangrijk dat u begrijpt hoe het in zijn werking gaat voordat u bij ons een produkt koopt.

Bekijk het onderstaande voorbeeld. Vijf nieuwe klanten zijn er nodig om een gratis cadeau te verzenden aan de persoon die bovenaan de wachtlijst staat. Hans staat bovenaan de lijst. Hij krijgt zijn gratis cadeau toegestuurd als er vijf produkten verkocht zijn. Vervolgens is Liesbeth de volgende om haar gratis cadeau te ontvangen omdat zij nu bovenaan de wachtlijst staat. Liesbeth krijgt haar gratis cadeau als er weer 5 nieuwe klanten een produkt kopen.

Hans koopt een USB Memory Drive

Hans wacht op 4 nieuwe klanten

Liesbeth koopt een USB Memory Drive

Hans wacht op 3 nieuwe klanten

Russel koopt een USB Memory Drive

Hans wacht op 2 nieuwe klanten

Alex koopt een USB Memory Drive

Hans wacht op 1 nieuwe klant

Guy koopt een USB Memory Drive

Hans ontvangt zijn gratis cadeau

Annelies koopt een USB Memory Drive

Liesbeth wacht op 4 nieuwe klanten

Kees koopt een USB Memory Drive

Liesbeth wacht op 3 nieuwe klanten

Pim koopt een USB Memory Drive

Liesbeth wacht op 2 nieuwe klanten

Mieke koopt een USB Memory Drive

Liesbeth wacht op 1 nieuwe klant

Marieke koopt een USB Memory Drive

Liesbeth ontvangt haar gratis cadeau

Lauren koopt een USB Memory Drive

Russel wacht op 4 nieuwe klanten
volgens mij is dit echte dikke onzin en kan dit nooooooit :(
misschien een beetje onzin topic dit, maar ik vind dat zulke fake sites {als het er een is} verboden moeten worden!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06:55

RayNbow

Kirika <3

Piramide zut is verboden.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

http://www.freegifts.be/faq.php
Is dit een MLM of een piramide systeem?

Wat wij doen is volledig legaal. Deze website kan niet geassocieerd worden met een MLM of een piramide systeem. Er wordt u niet gevraagd om nieuwe leden aan te brengen zoals bij een piramide systeem of MLM. Wij verkopen u een produkt, de antenneboosters of een USB Memory Drive en geen plaats op een lijst. Het gratis cadeau is onze manier om u te bedanken dat u een produkt bij Free Gifts heeft gekocht.
Whaaa... :)

Kom op mensen daar trap je toch niet meer in... ?

[ Voor 4% gewijzigd door LuCarD op 26-01-2005 15:59 ]

Programmer - an organism that turns coffee into software.

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-02 11:44
keb wel vaker van dit soort dingen gehoord.. netwerkmarketing... het hoeft helemaal geen piramidespel te zijn hoor... sowieso is het begrip 'piramidespel' beetje fout... 'de top van de piramide wordt het rijkst', maar dat gebeurd bij ALLE bedrijven...

kweet er niet zoveel van maar volgens mij kan je niet zo 1 2 3 zeggen dat dit een piramidespel is.

wat ik wel heeel erg fout vind is dat je 40e betaald voor 128mb, ik heb laatst 27,50 betaald voor 256 mb

[ Voor 68% gewijzigd door Jazco2nd op 26-01-2005 16:04 ]

• NRGetic
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-07-2024

NRGetic

Fanatic

Dit is nu een hoax website :Y)

I used to be schizophrenic, but we are okay now.

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Denk het ook.... Ze linken ook naar de website van internetoplichting.nl

Programmer - an organism that turns coffee into software.

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-02 08:40

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Nja, ik denk dat ze een flinke winst maken op hun producten. Zo'n antennebooster kost waarschijnlijk inkoop 2-3 € ofzo, een no-name 128 mb usb stickje zal wel rond de 15 € ofzo liggen in inkoop. Dat maakt een 20-25 € winst per product, en als ik zo snel even kijk zijn de prijzen ongeveer 13 € (als adviesprijs, dus waarschijnlijk nog een stuk goedkoper te krijgen) per persoon in de wachtrij waard.
Dit maakt het interessant voor diegenen die er vlug bij zijn, die staan niet lang in de wacht, maar de 20ste moet wachten tot er 800 in de wacht staan, de 200ste tot er 8000 in de wacht staan, en op den duur kan je wachten tot in de eeuwigheid eer je een prijs krijgt, maar ze staan er wel nog steeds als lokmiddeltje... :)
Kassa voor het bedrijf dus door de dombo's die veel te veel geld neertellen voor een stukje hardware om zo in de wachtrij terecht te komen...

[ Voor 18% gewijzigd door The Bad Seed op 26-01-2005 16:12 ]

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

• sjirafje
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01:38

sjirafje

No inspirational quotes here

Dit is een verkapte vorm van een piramide spel. Je koopt een plaats op de lijst, om je gratis kado te ontvangen. Tevens krijg je bij aanschaf een usbstick of een antenna booster. Hierdoor kunnen ze zeggen dat je geen plaats op de lijst koopt maar een product. Iedereen weet dat het niet gaat om die veel te dure usb stick (waarde ongeveer 15 euro of die antenna booster (waarde ongeveer 50 cent)

Kort om, ja dit is een piramide spel.

Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn

Verwijderd

Dit is een piramide spel en het kan over een jaar duren voordat je iets van je gratiscadeau ziet (vooral nu), en overigens is er nog geen enkel cadeau verzonden.

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:18

n00bs

Het is weer Zomer!

huh :? ik kijk net op die site, bij aankoop van een antennebooster van 25 euro kan je 200 euro contant krijgen:? Wat is dit voor een bullshit... gratis geld... dat bestaat niet

• sjirafje
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01:38

sjirafje

No inspirational quotes here

n00bs schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 16:23:
huh :? ik kijk net op die site, bij aankoop van een antennebooster van 25 euro kan je 200 euro contant krijgen:? Wat is dit voor een bullshit... gratis geld... dat bestaat niet
bestaat ook niet, daar betalen 15 mensen 25 euro voor en 15*25 is 375 euro
dus op elke 200 euro die ze weg geven maken ze 175 euro winst (grofweg geschat)

Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn

Verwijderd

Die antennebooster is in elk geval nep.
Pure oplichting dat een bedrijf daar 25Euro voor vraagt

• wiske80
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-04-2024

wiske80

Solid

nou... ik heb bij getgiftsforfree meegedaan, en heb gewoon een gratis alienware laptop gehad. Moest gewoon 2 boosters kopen. Natuurlijk wist ik tijdstip dat laptop beschikbaar kwam en stond gewoon als 5e in de lijst.
Dus of je moet gewoon vanaf het begin aanwezig zijn en het op de kop tikken of gewoon niet. Maar het werkt wel.
Zit nu gewoon met een 1500 euro laptop, die me 33 euro heeft gekost.

PM voor meer details!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-12-2025
PM voor meer details!
Forum is juist om met anderen te delen, dus ik zou zeggen: vertel je verhaal?
Dat "PM me even" klinkt mij eerlijk gezegd nogal onzuiver in de oren in dit geval (nofi) :)

En eerlijk gezegd lijkt dit voor mij wel een piramide-systeem... Je gaat natuurlijk wel familie-leden/kennisen/vrienden overhalen om ook daar maar iets te kopen zodat jij zo snel mogelijk het aantal kopers haalt:
Controleer het aantal benodigde nieuwe klanten. Het aantal benodigde nieuwe klanten staat vermeld bij de omschrijving van het gratis cadeau.
Breng het exact aantal benodigde nieuwe klanten aan op onze website.

[ Voor 53% gewijzigd door ironx op 16-07-2005 12:16 ]

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Als je deze zinnen leest:
JA, het is echt waar! Wij bieden u de beste deal aan die u ooit kan vinden. Wij geven gratis notebooks, mobiele telefoons, iPods, spelconsoles, camera’s en meer gratis cadeaus weg!
[...]
Klik hier om te weten hoe het in zijn werking gaat...
Dan weet je toch wel genoeg :? Zonde van je tijd, neem een krantenwijk en ga voor echte spullen sparen.

🌞🍃

• wiske80
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-04-2024

wiske80

Solid

tja... wat valt er verder te vertellen. Ik bedoelde meer, als je vragen hebt hoe het precies werkt of onduidelijkheden kan je me mailen.

Verder heb ik zo goed als alles verteld. Ja als je liever krantewijken wilt nemen, be my guest.

Ik spreek alleen uit eigen ervaring en die is positief. Natuurlijk zijn er mensen die denken dat het een pyramide spel is ofzo. In dat geval moet je het niet doen.

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Datafeest schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 12:32:
Als je deze zinnen leest:

[...]

Dan weet je toch wel genoeg :? Zonde van je tijd, neem een krantenwijk en ga voor echte spullen sparen.
Precies, dat is gewoon tijd verspillen. Kzou nooit mee doen met zulke dingen

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Pagina: 1