ik zat op dc te chatten en toen gaf iemand me deze link:
http://www.freegifts.be/index.php
kan je dus via een systeem gratis dingen krijgen en het enigste wat jij hoeft te doen is een usb stik te kopen
van de site:
misschien een beetje onzin topic dit, maar ik vind dat zulke fake sites {als het er een is} verboden moeten worden!
http://www.freegifts.be/index.php
kan je dus via een systeem gratis dingen krijgen en het enigste wat jij hoeft te doen is een usb stik te kopen
van de site:
volgens mij is dit echte dikke onzin en kan dit nooooooithoe gaat het in zijn werking?
Als u bij ons een produkt koopt, de antenneboosters of een USB Memory Drive, dan wordt u op de wachtlijst geplaatst van het gratis cadeau van uw keuze. Zodra het aantal nieuwe benodigde klanten zich hebben aangemeld krijgt de persoon die bovenaan de wachtlijst staat zijn gratis cadeau toegestuurd. Het aantal nieuwe klanten is afhankelijk van het gratis cadeau. Dit staat vermeld bij de omschrijving van het cadeau.
Het is belangrijk dat u begrijpt hoe het in zijn werking gaat voordat u bij ons een produkt koopt.
Bekijk het onderstaande voorbeeld. Vijf nieuwe klanten zijn er nodig om een gratis cadeau te verzenden aan de persoon die bovenaan de wachtlijst staat. Hans staat bovenaan de lijst. Hij krijgt zijn gratis cadeau toegestuurd als er vijf produkten verkocht zijn. Vervolgens is Liesbeth de volgende om haar gratis cadeau te ontvangen omdat zij nu bovenaan de wachtlijst staat. Liesbeth krijgt haar gratis cadeau als er weer 5 nieuwe klanten een produkt kopen.
Hans koopt een USB Memory Drive
Hans wacht op 4 nieuwe klanten
Liesbeth koopt een USB Memory Drive
Hans wacht op 3 nieuwe klanten
Russel koopt een USB Memory Drive
Hans wacht op 2 nieuwe klanten
Alex koopt een USB Memory Drive
Hans wacht op 1 nieuwe klant
Guy koopt een USB Memory Drive
Hans ontvangt zijn gratis cadeau
Annelies koopt een USB Memory Drive
Liesbeth wacht op 4 nieuwe klanten
Kees koopt een USB Memory Drive
Liesbeth wacht op 3 nieuwe klanten
Pim koopt een USB Memory Drive
Liesbeth wacht op 2 nieuwe klanten
Mieke koopt een USB Memory Drive
Liesbeth wacht op 1 nieuwe klant
Marieke koopt een USB Memory Drive
Liesbeth ontvangt haar gratis cadeau
Lauren koopt een USB Memory Drive
Russel wacht op 4 nieuwe klanten
misschien een beetje onzin topic dit, maar ik vind dat zulke fake sites {als het er een is} verboden moeten worden!