Toon posts:

MSI K8N NEO2 opeens geen geluid?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij helpen met het volgende probleem:

Ik heb kort geleden een MSI k8n neo2 moederbord aangesloten in een Arctic silentium case waarbij ervoor op usb en audio aansluiting zit.
De front panel audio connectors (JAUD1) heb ik volgens het handleiding aangesloten.
Nadat windows is geinstaleerd ging ik het geluid testen en sloot ik mijn speaker kabel achter op de case aan.
Alles deed het prima, helder geluid en geen problemen.
Daarna sloot ik de speaker kabel aan op de voorkant en ook dit werkte prima.
Deze kabel liet ik aangesloten op de voorkant waarbij ik nu ook de microfoon op de voorkant aan wilde sluiten.
Eenmaal de microfoon in te hebben gedrukt verdween het geluid...
Microfoon kabel eruit en de speaker kabel achter op de case in drukken en dat maakte ook geen geluid..
Moederbord software opnieuw installeren, andere geluidskaart proberen en zelfs de jumpers heb ik terug gezet zodat signal output achter werd aan gewezen werkt niet.
Wat moet ik nu doen en wat is er aan de hand??
Ik hoop dat u mij kan helpen.

Groeten,
Deltron

Verwijderd

Misschien een instelling in de geluidssoftware? B)

Je kan ook even je onboard geluidskaart uitschakelen in je bios opnieuw opstarten en dan weer inschakelen. :/

Anders zou ik toch maar even gaan kijken voor een geluidskaart de MSI N8N NEO 2 geeft namelijk echt slecht geluid via de onboard shit (vrienden van me hebben deze mobo ook en vind het geluid zeer slecht) :r
:O

Verwijderd

Topicstarter
Ah dank u,
Ik zal even de bios resetten en hopen dat het geluid dan weer werkt :D
En wat betreft het geluid van deze moederbord vind ik het beter dan mijn oude soundblaster live kaart.
Daarom wil ik dit graag weer aan de praat krijgen :D
resetten maar....

• MelvinvdC
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-04 15:22
Weet je zeker dat in windows bij "volume" niet aangevinkt is "alles dempen"? Heb dat zelf ook al een keer gehad... 8)7

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is opgelost...
JAUD1 plugjes zijn in de verkeerde volgorde geplaats door mij |:( 8)7
Nu heb ik gelukkig weer sound :D