Toon posts:

bleutooth dongle sitecom cn-500

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo

ik zit met een probleem, ik heb dus een usb dongle cn-500 van sitecom.
Ik heb de software van de cd die ik erbij kreeg geinstalleerd, maar het werkte niet. Steeds kreeg ik de melding "Couldnt find bluetooth devices"
Daarna heb ik van de site de nieuwe software gedownload, die werkte wel enigzins. Alleen hebben ze de werking ervan aangepast. Het werkt niet meer met mappen, maar je moet de file rechstreeks naar de telefoon verzenden, in mijn geval een nokia 6230. Deze telefoon heeft echter een klein intern geheugen, maar ik heb er een geheugenkaart ingezet van 128mb. Met de nieuwe software kan ik dus niet kiezen om het bestand rechtstreeks te sturen naar de geheugenkaart, want hij kan hem alleen sturen naar de interne geheugen van de 6230. Als het bestand dan te groot is kan ik hem dus niet verzenden.
Anyway ik had gezocht en kwam erachter dat het aan de Service Pack 2 lag, dat de oude software van de CD niet werkt en dat je geen software nodig hebt als je Win XP SP2 draait.
Nu zit ik met het volgende probleem, hoe krijg ik de bluetooth software weg, want ik had beide versies geinstalleerd en 1 versie(oude denk ik) heb ik weggekregen via "Software" in het configuratiescherm. Maar ik zie nu nog steeds dat er een bluetooth icoon staat in het configuratiescherm. Hoe krijg ik deze weg, want in "Software" staat niks meer van bluetooth en in C:\Program Files zie ik ook geen mapje van bluetooth of sitecom. Dus is mij vraag hoe ik het kan deinstalleren.
Sorry als het allemaal vaag klinkt, maar beter kan ik het niet uitleggen.
bvd