Ik zit met een probleempje waar ik niet uit kom. Het gaat om het opvragen van een lijst van processen die op een server draaien. De applicatie die ik gebruik hiervoor is MonitorMagic. Dit is een pakket wat allerlei services/processen etc. in de gaten kan houden. Maar ook met bijvoorbeeld pslist van sysinternals heb ik hetzelfde probleem.
Er zijn bijvoorbeeld 2 servers bij ons die nagenoeg identiek zijn ingericht. Op beide servers draait Windows 2003. Van de ene server kan ik wel de processen remote opvragen, van de andere niet.
Wat heb ik tot nu toe gecontroleerd?
- de rechten : zijn identiek
- beide servers zitten in hetzelfde domein
- local security policies
- services
Ik kan geen verschillen ontdekken, maar toch kan ik van 1 server geen processen opvragen.
Iemand enig idee? Ik heb ook al via google gezocht, maar kan ook daar niet echt wat vinden.
Er zijn bijvoorbeeld 2 servers bij ons die nagenoeg identiek zijn ingericht. Op beide servers draait Windows 2003. Van de ene server kan ik wel de processen remote opvragen, van de andere niet.
Wat heb ik tot nu toe gecontroleerd?
- de rechten : zijn identiek
- beide servers zitten in hetzelfde domein
- local security policies
- services
Ik kan geen verschillen ontdekken, maar toch kan ik van 1 server geen processen opvragen.
Iemand enig idee? Ik heb ook al via google gezocht, maar kan ook daar niet echt wat vinden.