Beknopter kan ik het niet samenvatten
volgens de faq komt deze vraag vaker voor;
Weet iemand van jullie misschien hoe het kan dat ik deze twee subfora nog niet te zien krijg?
Topic is hier geplaatst omdat dit de plek was waarin het onderwerp in de faq naar voren kwam.
Echter ben ik al vanaf november 2002 geregistreerd en heb zelfs al 50+ posts vergaardHee, ik zie geen HK / SG / NSTM
Het kan kloppen dat je deze forums niet ziet, of dat linkjes een not_allowed (=Helaas je hebt geen toegang...) opleveren. SG, NSTM, TF en de HK zijn nu eenmaal niet de core-business van GoT. GoT is als hoofddoel computer-related en dat willen we eigenlijk graag zo houden. Omdat er in het verleden nogal wat mensen op GoT kwamen om alleen maar te chatten i.p.v. te helpen, zijn deze 3 forums verborgen. Als je toegang wilt krijgen tot deze forums, hoef je alleen maar te laten zien dat je geïnteresseerd bent in computers en randapparatuur. SG en NSTM krijg je namelijk vanzelf te zien als je 30 dagen of langer geregistreerd staat en 50 of meer posts op het forum geplaatst hebt. Zie ook Techposts afgeschaft
Topic is hier geplaatst omdat dit de plek was waarin het onderwerp in de faq naar voren kwam.