Beste Tweakersss!
Ik zat me te vervelen ging ik maar ff iets doen
me fan painte eigelijk is het ook een mod
maarja hier wat pictures met uitleg
Het eerste wat ik deed was ff iets op grond leggen in douche maak toch niet uit als bloer rood wordt

Moest wel verft bij de hand hebben

ik ging eerst zwart erop spuiten is overbodig maar had toch gedaan was heat resitance
tja waarom niet oh jah ervoor zorge dat het opervlak waar je op spuit vetvrij droog is welicht ff schuren

na het spuiten wat ik in laagjes deed met een afstand van 20 a 30 cm! liet ik het ff drogen *logische*

Nadat de heat resitance verf gedroogd was moest de rooie lak erop *ruikt naar nagellak 8)7*

Nou rood zit nu alleen op de voorkant achter kant moet ook nog

Als ik de achterkant spuit houd ik hem liever schuin als ik hem gewoon neerleg kunne er druppels onstaan en word lelijk en misschien verpest je je fan dan wel

zo nu is tie helemaal af nog ff drogen! Mooie glans

klaar met drogen!

ff monteren
dan in kast monteren

Dat was het
greetings Joshua!
Ik zat me te vervelen ging ik maar ff iets doen
maarja hier wat pictures met uitleg
Het eerste wat ik deed was ff iets op grond leggen in douche maak toch niet uit als bloer rood wordt
Moest wel verft bij de hand hebben
ik ging eerst zwart erop spuiten is overbodig maar had toch gedaan was heat resitance
na het spuiten wat ik in laagjes deed met een afstand van 20 a 30 cm! liet ik het ff drogen *logische*
Nadat de heat resitance verf gedroogd was moest de rooie lak erop *ruikt naar nagellak 8)7*
Nou rood zit nu alleen op de voorkant achter kant moet ook nog
Als ik de achterkant spuit houd ik hem liever schuin als ik hem gewoon neerleg kunne er druppels onstaan en word lelijk en misschien verpest je je fan dan wel
zo nu is tie helemaal af nog ff drogen! Mooie glans
klaar met drogen!
ff monteren
dan in kast monteren
Dat was het
greetings Joshua!