DFI NFII Ultra Infinity + Duron 1600 boot niet

Pagina: 1
Acties:

• h3ll
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik heb sinds vandaag een nieuwe Tagan voeding gekocht, maar na deze geinstalleerd te hebben boot mijn computer niet meer.. Ik heb de opstelling vga+mobo geprobeerd maar ook met alleen deze componenten aan de voeding wil het systeem niet booten.. Uit mn systemspeaker komt een piep........ (aantal seconden niks) dan weer een piep, en zo verder..
Ik hoop niet dat mn zware Zalman mn core gecrusht heeft.. :(

• Beercase
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-05 21:07

Beercase

So soft!

Heb je de koeler er al afegehaald?

Hang loose, KiteSurfing for life!

• h3ll
  • Niet online
Nee ga ik nu eens doen, wat zie ik aan een gecrushte core/?? echt verplettert ofzo?/

• Cryonist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-05 11:04

Cryonist

- Something clever -

Ryan666 schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 13:56:
Nee ga ik nu eens doen, wat zie ik aan een gecrushte core/?? echt verplettert ofzo?/
Meestal is die dan een beetje afgebrokkeld in de hoekjes. Als je de koelpasta verwijdert moet je gewoon een mooi rechthoekje hebben. Wat je evt ook kan controleren of de pinnetjes nog in orde zijn en controleer het op donkere vlekken (vooral op de onderkant precies onder de core), voor als de core mischien niet goed contact had met het koelblok.

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3

• h3ll
  • Niet online
Hmm een hoekje en n stukje van de rand bij dat hoekje zijn een beetje afgebrokkeld, zou dit fataal zijn geweest voor die cpu??

• h3ll
  • Niet online
Naja :( Ik heb de cpu op een ander mobo getest, met ook een andere vga.. helaas heb ik geen ander geheugen en cpu om te testen.
Niks werkt, vast tijd voor een nieuwe cpu :(

• h3ll
  • Niet online
Naja of ik ben dom of niet :S Ik heb alles weer zo aangesloten als dat het eerst was, voordat ik eraan begon, maar dan met de nieuwe voeding erop.. en dit werkt gewoon weer :S

Bedankt mensen :)
Pagina: 1