Toon posts:

notepad binnen osx ?

Pagina: 1
Acties:
  • 86 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heeft mijn powerboekje een notepad zoals we die kennen in windows? Kan geen kladblok binnen osx vinden waar ik html of php in kan schrijven en saven.. in de notepad kan dit wel...

anyone? ( en ja heb het apparaatje niet al te lang)

herman

Verwijderd

Text Edit? Standaard aanwezig. Je kan natuurlijk ook Terminal starten en met vi werken als je dat liever hebt.

• Ma_rK
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07-2025
Ik zou als je iets wilt gaan doen met HTML/php gewoon even BBedit downen. Das een hele basic editor (beetje ultraedit alike) en werkt daarmee net even fijner dan een text edit. Hij start ook lekker snel op dus kijk er eens naar.

Verwijderd

SubEthaEdit is een superprogrammaatje en gratis voor non-commercial use. Je kan zelfs over het internet of rendezvous samenwerken

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 13:43:
Text Edit? Standaard aanwezig. Je kan natuurlijk ook Terminal starten en met vi werken als je dat liever hebt.
Mocht je de teksteditor bedoelen.. die saved geen .php. Ben nog niet zo lang
van windows af; de terminal?

bedankt voor de tips!

Verwijderd

Topicstarter
Ma_rK schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 13:47:
Ik zou als je iets wilt gaan doen met HTML/php gewoon even BBedit downen. Das een hele basic editor (beetje ultraedit alike) en werkt daarmee net even fijner dan een text edit. Hij start ook lekker snel op dus kijk er eens naar.
Aha .. een notepadje lijkt niet standaard aan boord.. ga idd maar ff het een en ander limewiren... thanks voor de tips!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:08

Exirion

Gadgetfetisjist

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Wat Exirion zegt ;) daar horen dat soort vragen thuis

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.