Hallo,
Ik heb een SMC2804WBR router, maar het is van toepassing op alle routers van SMC.
Ik heb twee netwerken met de volgende ipranges
192.168.14.0/24 ( WIRELESS )
192.168.15.0/24 ( WIRED )
Ik wil hier eigenlijk een netwerk van maken zodat er ook nog maar een router nodig is.
192.168.14.0/23
Dit is in de SMC routers niet mogelijk. maar helaas heb ik deze.
Weet iemand een manier om dit op een andere mannier op te lossen?
Ik heb op het moment een linux server draaien die als router fungeert voor het 15 netwerk en de smc die als internet gateway draait en het 14 netwerk behandelt.
Ik heb reeds met SMC contact gehad, maar krijg daar geen ander antwoord dan nee dat ondersteunen wij niet. Maar ik ben van mening dat het wel moet kunnen. En hoopte hier het antwoord te vinden.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen
Ik heb een SMC2804WBR router, maar het is van toepassing op alle routers van SMC.
Ik heb twee netwerken met de volgende ipranges
192.168.14.0/24 ( WIRELESS )
192.168.15.0/24 ( WIRED )
Ik wil hier eigenlijk een netwerk van maken zodat er ook nog maar een router nodig is.
192.168.14.0/23
Dit is in de SMC routers niet mogelijk. maar helaas heb ik deze.
Weet iemand een manier om dit op een andere mannier op te lossen?
Ik heb op het moment een linux server draaien die als router fungeert voor het 15 netwerk en de smc die als internet gateway draait en het 14 netwerk behandelt.
Ik heb reeds met SMC contact gehad, maar krijg daar geen ander antwoord dan nee dat ondersteunen wij niet. Maar ik ben van mening dat het wel moet kunnen. En hoopte hier het antwoord te vinden.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen