ATI X800 Pro pipelines

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

• jesses
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-10-2025
Beste Mensen,

Ik ben zelf niet echt bekend met het forum van Tweakers dus vergeef me als ik niet goed heb gekeken maar ik kon niet meer antwoorden op de vorige topic over deze kaart/mod.
Ik heb een ATI X800 Pro van Sapphire met die GA core en NS2.0 geheugen, hoe ik dit kon terug vinden zag ik op het vorige forum.
Nou heb ik die 2 puntjes aan elkaar gesoldeert maar volgens Rivatuner stonden er nog steeds maar 12 pipelines open.
Ik heb het al 2 keer met elkaar verbonden maar het lukt gewoon niet.
Ik had ook nog iets gelezen over Bizon Silverglue ofzo maar wou eerst weten of het wel zin heeft om dat te doen of dat het gewoon simpelweg niet kan met mijn kaart.
Alvast bedankt voor de reactie.

Jesse

jesse

Verwijderd

Je zal ook nog moeten flashen

• OruBLMsFrl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:17

OruBLMsFrl

Silence Promo Crew

Hier is een topic dat gaat over dit onderwerp. Als je zoekt op GoT, dan vind je dit topic. Als je zoekt op Google, dan vind je ook dit topic. Ik begrijp dat je nieuw bent hier, maar na 4 topics die allemaal op slot zijn gegaan zou je toch inmiddels wel door schande wijs geworden moeten zijn imho. Lees dus eerst dit topic door, want er zijn mensen die het al gelukt is met een sapphire pro, in de startpost staan ook veel tips. Succes!

[rml][ OC] X800pro naar X800XT mod topic Deel 6[/rml]

[ Voor 15% gewijzigd door OruBLMsFrl op 26-01-2005 12:46 ]

Cooling is silver, silence is golden!
Wat je denkt is niet wat je zegt. Wat je zegt wordt anders begrepen.
Main: AMD RX 9070XT Sapphire Pure, 2e PC: Nvidia RTX3080 EVGA FTW3

• jesses
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-10-2025
Oke mijn excuses, kon het maar tot deel 3 vinden.
Ik ga lezen over het flashen (dacht dat dat juist niet kon als je geen VIVO hebt).
Bedankt!

jesse

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
:)

Dit topic is gesloten.