Ik heb sinds vorige week MCE 2k5 draaien op een:
. Hierna had ik op de nvidia site de nvidia dvd decoder (trail) gedownload om te kijken of dit zou helpen. Hierna kreeg ik een audio foutmelding, dus ik dacht "prima, heb toch nog een terratec 512i digital liggen, proppen we die erin :)", drivers van terratec site gehaald (de gewone xp drivers, want er zijn geen MCE drivers, achteraf is het geluid uit deze kaart rechtstreeks op de tv echt bagger). Alles geinstalleerd en je geloofd het nooit maar ik kon DVD kijken... totdat ik m'n systeem een keer moest rebooten, want nu heb ik weer de decoderfout
.
Ik dacht dat het aan de videodrivers zou liggen (had nog geen driver geinstalled) en heb dus de MCE forceware drivers gedownload, het eerste probleem waar ik hierna meteen tegenaan liep was dat m'n beeld met geen mogelijkheid meer in kleur op m'n tv komt (wat met de standaard drivers niet zo was). Daarnaast kan ik nog steeds geen DVD's kijken op m'n media center
Nu is mijn eerste vraag dus of iemand weet welke nu echt de goede decoder is.
Als tweede wil ik graag weten welke forceware driver ik moet hebben voor mijn GF4 en wél kleur op mijn tv krijg
Weet iemand hoe je in een DivX kan spoelen als je deze in media center kijkt, want ook dat is een van de dingen die mij niet lukken 
Daarnaast heb ik nog een vraag welke helemaal niet van toepassing is op het bovenstaande
Is er iemand die MCE 2k5 als downloadbak/ (web)server heeft draaien, dit wilde ik misschien ook gaan doen, maar weet niet of dit nu echt aan te raden is
Zo dat was een beste lading tekst
- Soltec mobo (geen idee uit m'n hoofd welke
)
- P4 1,7 Ghz @ 2 Ghz
- 512Mb Ram
- 40Gb Harddisk (moet nog een andere voor komen
)
- GF4 mx440 64mb
- Creative DVD speler
Ik dacht dat het aan de videodrivers zou liggen (had nog geen driver geinstalled) en heb dus de MCE forceware drivers gedownload, het eerste probleem waar ik hierna meteen tegenaan liep was dat m'n beeld met geen mogelijkheid meer in kleur op m'n tv komt (wat met de standaard drivers niet zo was). Daarnaast kan ik nog steeds geen DVD's kijken op m'n media center
Daarnaast heb ik nog een vraag welke helemaal niet van toepassing is op het bovenstaande
Is er iemand die MCE 2k5 als downloadbak/ (web)server heeft draaien, dit wilde ik misschien ook gaan doen, maar weet niet of dit nu echt aan te raden is
Zo dat was een beste lading tekst
[ Voor 6% gewijzigd door KabalA! op 26-01-2005 12:28 ]
Als het niet kapot gaat, gaat het niet hard genoeg